ورزشکاران زن گلستانی در ‪مسابقات قهرمانی کشور

معاون تربیت بدنی گلستان در امور ورزش بانوان اعلام کرد: زنان ورزشکار استان از ابتدای سال تاکنون، در ‪۱۰۹‬مسابقه قهرمانی کشوری، شرکت کرده‌اند.
“الهه غیناقی” روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت: همچنین این ورزشکاران میزبان ‪۱۴‬مسابقه قهرمانی کشور در استان در رشته‌هایی چون بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز و ورزشهای رزمی بوده‌اند.
وی اظهار داشت: ‪۷۰‬ نفر در رشته‌های راگبی، کبدی، تنیس روی میز، شطرنج، کاراته، تکواندو، فوتسال، بسکتبال و کشتی آلیش به اردوی تیم ملی دعوت شده و ‪۴۱‬ کلاس آموزشی برای مربیان و داوران برای تقویت بنیه علمی آنها برگزار شده است.
معاون تربیت بدنی گلستان در امور ورزش بانوان خاطرنشان کرد: بانوان ورزشکار استان در این مدت، ‪۱۶‬مدال طلا، ‪۱۳‬مدال نقره و ‪۱۵‬مدال برنز انفرادی را در مسابقات کشوری کسب کردند.
ورزشکاران زن گلستانی تاکنون موفق شده‌اند در رشته‌های کبدی، طناب‌کشی، بسکتبال، قایقرانی، تنیس روی میز و کشتی آلیش، شش بار مقام اول تیمی را در مسابقات کشوری بدست آورند. در رشته‌های (راگبی و کشتی آلیش)، (تیر و کمان، قایقرانی و بسکتبال) نیز به ترتیب دو و چهار بار عناوین دوم و سوم را در مسابقات کشوری کسب کردند.
هم‌اینک در استان گلستان افزون بر ‪۱۶‬هزار زن در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند که ‪۹‬هزار و ‪۷۵‬نفر از آنها بیمه شده ورزشی (سازمان یافته) هستند.

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …