سیدمناف هاشمی : تلاش می‌کنیم امتیاز تیم دسته اولی فوتبال را برای گلستان بگیریم

فوتبال گلستاناستاندار گلستان گفت: تکلیف سنگینی بر دوش شماست و ورزشکاران استان از الگوهایی همچون سردار آزمون روحیه می‌گیرند.

سید مناف هاشمی در دیدار با «سردار آزمون» مهاجم گلستانی تیم ملی فوتبال کشور ضمن تقدیر از فعالیت‌های این بازیکن ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران، اظهار کرد: در حوزه توسعه زیرساخت‌های ورزش به حضور امثال شما و بخش خصوصی نیازمندیم و از هیچ‌گونه حمایتی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.
وی افزود: باید استعدادهای استان در زمینه‌های مختلف ورزشی شناسایی شود و با کمک چهره‌هایی همچون سردار آزمون سبب رشد و توسعه استان شویم.
وی یادآور شد: با توجه به علاقه‌مندی مردم استان به ورزش فوتبال و وجود استاد یوم ۵ هزار نفری تلاش می‌کنیم با جذب اسپانسرهایی بتوانیم امتیاز تیم فوتبالی در لیگ دسته یک را به دست آوریم.
استاندار گلستان ورزش را عامل شادابی جامعه دانست و افزود: توسعه ورزش زمینه کشف استعدادها و کاهش آسیب‌ها در جامعه را فراهم می‌کند.
همچنین در این دیدار سردار آزمون مهاجم گلستانی تیم ملی فوتبال ایران ، در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال ایران، گفت: تیم ایران با مدیریت کارلوس کی روش و حمایت فدراسیون فوتبال و نیز بازکنان جوان و با انگیزه تلاش می‌کند در مرحله گروهی جام جهانی و حریفان سرسختی همچون اسپانیا و پرتغال عبور کند و شایستگی‌های خود را به دنیا نشان دهد و دل مردم ایران را شاد کند.
وی که در زمینه پرورش اسب نیز فعالیت دارد، از تلاش های مجدانه استاندار گلستان برای بازگشت مدیریت سوراکاری استان ، پس از ۲۰ سال به گلستان تشکر کرد و افزود: از طرف جامعه مالکان اسب و همچنین تمامی سوارکاران از شما تشکر می‌کنم چرا که این موضوع زمینه برگزاری مسابقات سوارکاری را به نحو احسن فراهم آورده است.

 

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …