سه ورزشکار گنبدی به اردوی تیم ملی والیبال نشسته ایران دعوت شدند

دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولین گلستان گفت: دومین اردوی تیم ملی والیبال نشسته ایران با دعوت از ۴ ورزشکار و حضور یک سرپرست گلستانی برگزار می شود.
علیرضا خراسانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: تیم ملی والیبال نشسته مردان برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا آماده می شود و کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفته که این مرحله از اردو را از ۲۲ تا ۲۹ دی ماه در تهران برگزار کند.
وی بیان کرد: احمد ایری ، آرش خرمالی ، آرش قره قولپاقی و محمد نعمتی والیبالیست ها و فرشید عاشوری سرپرست گلستانی حاضر در این اردوی آماده سازی هستند.
به گفته وی؛ این دعوت شدگان از تجربه و انگیزه زیادی برای اعزام به مسابقات پارآسیایی برخوردارند و تلاش می کنند با ارائه توانایی های فنی خود، نظر کادر فنی را برای قرار گرفتن در فهرست نهایی جلب کنند.
وی ادامه داد: همچنین فرشید عاشوری بازیکن پیشین و مربی کنونی والیبال نشسته گلستان به عنوان سرپرست همراه تیم ملی بزرگسالان است.
ورزش جانبازان و معلولان گلستان چند ملی پوش مطرح در رشته های گوناگون دارد که برخی از آنها موفق به کسب افتخارات ارزشمند مانند مدال طلای بازی های پارالمپیک دوره های گوناگون شده اند.
در آخرین مسابقات پارالمپیک که در برزیل برگزار شد ، آرش خرمالی در تیم ملی والیبال نشسته مدال طلا را به گردن آویخت و زهرا دانای طوس اولین زن گلستانی راه یافته به پارالمپیک بود، هر چند است همراه با تیم ملی والیبال نشسته از کسب مدال بازماند.
بازی های پاراآسیایی جاکارتا از ۱۸ آگوست تا ۲ سپتامبر ۲۰۱۸ (از ۲۷ مرداد ۹۷)در جاکارتا و پالم بانگ اندونزی برگزار خواهد شد.
طبق پیش بینی شورای المپیک آسیا ۱۱ هزار ورزشکارو ۵ هزار و ۵۰۰ تیم از ۴۵ کمیته ملی المپیک در این دوره از بازی ها حضور خواهند داشت.
بازی‌های اندونزی ، سومین دوره از بازی‌های پاراآسیایی است که پس از گوانگ ژو چین و اینچئون کره جنوبی در جاکارتا برگزار می شود.
کاروان ایران در بازی های پارآسیایی اینچئون پس از چین ، کره جنوبی و ژاپن در جایگاه چهارم قرار گرفته بود.

منبع : خبرگزاری ایرنا
خبرنگار : میثم محسنی

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …