برای اولین بار پخش زنده مسابقات اسبدوانی گنبد از تلویزیون در حال انجام است

پخش زنده مسابقات اسبدوانی گنبدمدیرکل ورزش و جوانان گلستان از پخش زنده مسابقات کورس سوارکاری گنبدکاووس از سیمای مرکز گلستان خبر داد.

بهمن طیبی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با مذاکرات و توافق انجام شده با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان، پخش زنده و مستقیم کورس اسبدوانی گنبدکاووس آغاز شده است.

وی ادامه داد: پخش این مسابقات از روز گذشته آغاز شده و هر هفته این مسابقات به صورت زنده از سیمای مرکز گلستان پخش می‌شود و علاقه‌مندانی که نمی‌توانند در محل برگزاری مسابقات حاضر شوند، می‌توانند از طریق گیرنده‌های خود این مسابقات را مشاهده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی یک سال گذشته که مدیریت برگزاری مسابقات کورس‌های سوارکاری در گلستان به استان واگذار شده شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این عرصه هستیم.

طیبی بیان کرد: پخش زنده این مسابقات یکی از برنامه‌هایی است که طی سال‌های گذشته برای اولین بار است که انجام می‌شود و امیدوارم شاهد اتفاقات بسیار بهتری در این عرصه باشیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه طی توافق انجام شده با فدراسیون سوارکاری، تمامی درآمدها و سود و زیان حاصل از برگزاری مسابقات سوارکاری در عرصه ورزش سوارکاری استان و مدیریت کورس‌های سوارکاری هزینه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: فعال کردن و شارکت هیات‌های شهرستانی یکی از مطالبات استان بود که با این توافقنامه قدرت و قوت بیشتری به خود گرفت.

طیبی بیان کرد: حمایت رسانه‌ها از مسابقات ورزشی یک اصل بسیار مهم در پیشرفت آن رشته ورزشی دارد که امیدواریم در آینده شاهد اتفاقات خیلی خوبی برای ورزش سوارکاری در استان گلستان باشیم.

 

منبع : خبرگزاری فارس

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …