طیبی : سود اسب‌سواری شهرستانی را در شهرستان دیگر هزینه کردن درست نیست

اسبدوانی گنبد
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با انتقاد از فدراسیون سوارکاری و تصمیمات کمیته انضباطی، گفت: اسبدوانی استان گلستان وارث مدیریت ضعیف فدراسیون سوارکاری در گذشته است و متاسفانه فدراسیون منافع شخصی خود را دنبال می‌کند.
بهمن طیبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار داشت: دوستان در هئیت اسب‌سواری استان معتقد بودند که حساب هئیت استان باید متمرکز باشد اما مدیریت این موضوع کار سختی است. درست نیست سودی که در هئیت اسب‌سواری شهرستانی به وجود می‌آید در شهرستان دیگر هزینه شود و در هئیت سوارکاری گنبدکاووس می‌گفتند که دوست داریم هزینه درآمدهایشان در کورس اسب‌سواری گنبدکاووس هزینه شود.

وی با بیان اینکه با هزینه درآمد هئیت سوارکاری هر شهرستان در خود آن شهرستان مشکلی نداریم، افزود: هئیت شهرستان‌ها در هر رشته ورزشی با هماهنگی رئیس هئیت استان می‌توانند مسابقات شهرستانی و محلی برگزار کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه کورس‌های اسب‌سواری کورس محلی و شهرستانی است، افزود: آمادگی داریم که کورس اسب‌سواری ملی در استان برگزار کنیم. از موضوعاتی که در استان وجود دارد به عنوان مدیر ورزش و جوانان باید دفاع کنیم و هئیت‌های ورزشی باید با ما هماهنگ باشد.

طیبی افزود: برخی هئیت‌های ما نزدیک به ۲۰ سال حساب بانکی نداشتند و در حال حاضر حساب بانکی دارند و می‌توانند برای برگزاری مسابقات تصمیم‌گیری کنند.

وی گفت: همه هئیت‌ها دنبال این هستند که هئیت‌های شهرستانی را تقویت کنند و در اسب‌سواری به نظر می‌رسد این‌گونه نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان درباره آزمایش دوپینگ اسب‌ها هم یادآور شد: نمونه‌های اسب‌ها به دوبی ارسال می‌شد و در سال‌های اخیر به فرانسه می‌فرستادند و پس از بررسی مشخص شد که استرالیا آزمایشگاه معتبری دارد و در حال حاضر به این مرکز ارسال می‌شود.

وی درباره پیش‌بینی‌های برندگان اسب و بلیط فروشی تاکید کرد: این‌گونه بلیط فروشی‌ها مجوز شرعی دارد و این پیش‌بینی در ۲۰ سال گذشته انجام می‌شود.

طیبی درباره قمار در مسابقات اسب‌سواری گنبدکاووس افزود: سال‌های پیش متاسفانه این موضوع تبیین شد و انجام می‌شد و با مدیریت شورای تامین شهرستان گنبدکاووس و دیگر شهرستان‌ها در حال حل آن هستیم و این ارثی است که از گذشته به ما رسیده است و در حال درمان آن هستیم.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …