نوربردی توسلی : فعالیت عمرانی و جوایز سوارکاری گنبد ۲ برابر افزایش یافت

اسبدوانی گنبد
رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس گفت : از زمان تغییر مدیریتی مجموعه سوارکاری گنبدکاووس, جوایز مسابقات کورس از حدود ۳ میلیوتن و ۴۰۰ هزار تومان به ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان یعنی بیش از ۹۵ درصد افزایش داشته است.
نوروردی توسلی, عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان گنبدکاووس در مجموعه سوارکاری اظهار داشت: تنها در گروه یک در مسابقات کورس, جوایز ما به ۱۳ میلیون تومان رسیده است و از نظر پرداخت جوایز در یک‌سال گذشته رشد خوبی داشتیم.

رئیس هیئت سوارکاری گنبدکاووس افزود: ما آمادگی همکاری با فدراسیون سوارکاری را داریم, به شرط اینکه فدراسیون بر برگزاری مسابقات کورس نظارت کند, نه اینکه در امور مالی دخالت کند و قرار باشد ما مبالغ را به حساب آنها واریز کنیم.

توسلی تصریح کرد: از زمان مدیریت جدید, فعالیت‌های عمرانی زیادی در مجموعه سوارکاری صورت گرفته و تنها در حوزه تجهیز سیستم‌های نرم افزاری و سخت‌افزاری و کابل‌کشی و نصب دوربین مداربسته در همه قسمت‌ها برای جلوگیری از هرگونه تقلب, ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده و در حوزه زیرساخت‌ها مانند,ایجاد جاده کمربندی,بازسازی جایگاه مربیان و چابکسواران, بازسازی دفتر مجموعه و رفع کمبود دیگر زیرساخت‌ها ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس هیئت سوارکاری در مورد آزمایش دوپینیگ اسب‌های مسابقات کورس تاکید کرد: در گذشته, نمونه‌ها برای آزمایش به دبی ارسال می شد, اما با توجه به وجود آزمایشات تخصصی و مدرن در استرالیا, نمونه‌ها به این کشور ارسال می‌شود که حدود ۳۵ روز طول می‌کشد تا نتایج به دست ما برسد و هرگاه نتایج آزمایشات به دست ما رسید, جوایز پرداخت می‌شود.

توسلی یادآور شد: در حال حاضر در آستانه هفته ۱۹ و ۲۰ برگزاری مسابقات کورس پائیزه هستیم و تاکنون جوایز مسابقات تا هفته دهم پرداخت شده است.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس درباره محرومیت اسب‌ها از مسابقات در صورت دوپینیگ گفت: براساس آئین‌نامه مسابقات در صورتی که جواب آزمایشات دوپینیگ اسب مسابقه مثبت باشد, در نوع یک, ۶ هفته, در نوع دوم, ۵ هفته, در نوع سوم, ۳ هفته از دویدن در مسابقات و شرکت محروم خواهند شد و در نوع چهارم نیز محرومیت نخواهد داشت.

توسلی درباره اعتراض فدراسیون به افتتاح حساب سوارکاری گنبدکاووس با کد فدراسیون اظهار کرد: کلیه هیئت‌های سوارکاری در کشور در ابتدا افتتاح حساب نیاز به یک شناسه دارند و معمولا همه نیز کد فدراسیون را اعلام می‌کنند, که ما نیز این کار انجام دادیم و هیچ‌گونه سوء استفاده در کار نبود و ما بعد از این اتفاق حساب را مسدود و با شناسه اعلام شده برای هیئت حساب جدید افتتاح کردیم.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس درباره اظهارات مدیریت قبلی سوارکاری گذشته مبنی بر عدم درآمدزایی مجموعه سوارکاری تصریح کرد: هیئت ۷ نفره مجموعه سوارکاری سابق اعلام کردند که بیش از ۷۰ میلیون تومان ضرر کردند در صورتی که در چندین سال مدیریت سوارکاری در گذشته, متاسفانه هیچ فعالیت زیرساختی انجام نشده و ما در این مدت کوتاه از زمان مدیریت جدید, توانستیم از محل درآمد مسابقات, بسیاری از فعالیت‌های عمرانی را انجام داده و جوایز مسابقات را افزایش دهیم.

توسلی افزود: فعالیت خوبی که در روند مسابقات انجام شده این است که, هر هفته مسابقات کورس به نام یک شهید مدافع حرم و یا شهید جنگ تحمیلی برگزار می‌شود و در همان هفته از خانواده آن شهید دعوت کرده و از آنها تجلیل و تقدیر می‌شود.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: پیشنهاد کردیم در ایام نوروز و بهار در کنار برگزاری مسابقات کورس بهاره, جشنواره زیبایی اسب ترکمن را با همکاری جهاد کشاورزی و دستگاه‌های ذیربط برگزار کنیم.

 

منبع : خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …