غفاری : به دلیل پافشاری بر سر حقوق مردم شهرم به دنبال برکناری من هستند

ابراهیم غفاریرئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تلاش‌های معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان برای عزل وی، گفت: طهماسبی سرمایه‌گذار ایرانی مقیم در آلمان که در گنبدکاووس قصد سرمایه‌گذاری داشت را قاپید.

ابراهیم غفاری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان گنبدکاووس در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان این شهرستان پیرامون برخی حواشی به وجود آمده درباره عزل و جابه‌جایی وی با اشاره به اینکه بنده پرسابقه‌ترین مدیر ورزشی استان گلستان هستم، اظهار کرد: بعد از چند دهه خدمت به ورزش استان گلستان فشار برای استعفا و کناره‌گیری آن هم به دلیل ناراحتی یک شخص در استانداری بی‌انصافی و غیرمنطقی است.

وی با بیان اینکه بنده هیچ‌وقت از حق مردم گنبدکاووس در ورزش نخواهم گذشت، افزود: امروز برخی مدیران در استان گلستان به دلیل پافشاری بنده بر سر حقوق مردم شهرم به دنبال برکناری و عزل من هستند و در این مسیر از هیچ تلاش و دست و پا زدنی دریغ نمی‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه عامل اصلی فشارها برای برکناری بنده علی‌اصغر طهماسبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان است، خاطرنشان کرد: دلیل این موضوع هم ناراحتی ایشان از ایستادگی بنده بر سر حقوق مردم گنبدکاووس و مخالفت با قاپیدن سرمایه‌گذار ایرانی مقیم آلمان بود.

غفاری با اشاره به اینکه در ماه‌های گذشته بنده با آقای ثابت یکی از دوستان قدیمی که در آلمان به سر می‌برند مذاکراتی داشتم، ادامه داد: ایشان از سالها قبل به بنده قول داده بودند در صورت اخذ مدیریت مجموعه سوارکاری گنبدکاووس توسط نیروهای بومی حاضر به سرمایه‌گذاری در این مجموعه خواهد بود.

وی با بیان اینکه بعد از رایزنی با وی و اعلام اینکه مدیریت مجموعه سوارکاری را برعهده گرفته‌ایم ایشان را برای حضور در گنبد و سرمایه‌گذاری این شهرستان متقاعد کردم، تصریح کرد: وی نیز به سرعت به قول سال‌های قبل خود وفا کرد و با پرواز خود را به ایران رسانید و به سرعت به گرگان آمد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه به ناگاه وقتی آقای ثابت را در فرودگاه مورد استقبال قرار دادیم متوجه شدیم که معاون سیاسی و امنیتی استاندار جلسه‌ای میان ایشان و استاندار ترتیب داده‌اند، اضافه کرد: ایشان با وجود اینکه گفتند بنده میهمان مردم گنبدکاووس هستم به همراه ما برای رعایت احترام به استانداری رفتند.

غفاری با تاکید بر اینکه در استانداری از حضور بنده و رئیس هیئت سوارکاری گنبدکاووس در جلسه با استاندار ممانعت به عمل آمد، گفت: اما در طرف دیگر یکی از افرادی که در سال‌های قبل از ما وام گرفته ولی در محل خودش هزینه نکرده بود به دلیل شراکت و رفاقت با معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان به این جلسه دعوت شد و در جلسه حاضر شد که با مخالفت و اعتراض شدید ما در محوطه استانداری مواجه شد.

وی با بیان اینکه بعد از اعتراض شدید ما و انتقاد آقای ثابت به استاندار به دلیل عدم حضور همراهمانش در جلسه استاندار گلستان تازه متوجه این موضوع شدند، افزود: اینجا بود که مشخص شد تمام این نقشه‌ها برای عدم حضور ما توسط علی‌اصغر طهماسبی تدوین شده و پس از آن نیز با وجود دستور استاندار محترم برای حضور ما در جلسه ما از این کار به نشانه اعتراض امتناع کردیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس علت مخالفت معاون سیاسی و امنیتی استاندار با خود را همین موضوع و اعتراض به قاپیدن سرمایه‌گذار ورزش گنبدکاووس دانست و گفت: آقای طهماسبی برای سرمایه‌گذاری که ما دعوت کرده بودیم برنامه جدیدی طراحی کرد تا سفری به آشوراده، بندرترکمن و آق‌قلا داشته باشد و بعد از سرمایه‌گذاری در این شهرها به گنبدکاووس برود که خود شخص سرمایه‌گذار با این برنامه مخالفت کرد تا گلایه و کینه آقای طهماسبی به تصور اینکه بنده عامل مخالفت آقای ثابت بوده‌ام از ما شدت بگیرد.

غفاری با بیان اینکه از همان روز معاون سیاسی و امنیتی استاندار به همراه چند تن از مدیران تلاش‌های خود را برای برکناری بنده آغاز کرده و به فرماندار ویژه و مدیرکل ورزش و جوانان استان فشار آورده‌اند، تصریح کرد: بنده برای رفتن آماده‌ام اما تا روزی که هستم نه استعفا می‌دهم و نه از حقوق مردم کوتاه خواهم آمد و قطعا در آینده حقایق بیشتری را به رسانه‌ها و مردم خواهم گفت.

 

منبع : خبرگزاری فارس

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …