سرمربی تیم والیبال نشسته گنبد : از حمایت معنوی مسئولان محروم هستیم

سرمربی تیم والیبال نشسته روانکارهای گلستان پس از برتری قاطع در مقابل تیم هیات اراک، از عدم حضور مسئولان شهرستان گنبدکاووس در مسابقات و فقدان حمایت معنوی آنان انتقاد کرد.
فرشید عاشوری شامگاه جمعه و پس از پایان بازی تیمش با هیات اراک در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: برای حضور در مسابقه به همه مسئولان دعوتنامه فرستادیم تا با حضور خود و تماشای بازی باعث دلگرمی و انگیزه برای تیم شوند.
وی با انتقاد از مسئولان شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با عدم حضور مسئولان، شاهد بی مهری از سوی آنان هستیم که این زیبنده تیم قدرتمندی چون روانکارهای گلستان نیست.
وی در خصوص بازی تیم خود در مقابل هیات اراک گفت: در ابتدای بازی از یک ارنج متوسط استفاده کردیم تا دیگر بازیکنان را هم به بازی بگیریم و از همین جهت فاصله امتیازی در گیم اول کم و نزدیک بود.
وی افزود: در ادامه بازی با چند تغییر، نبض بازی را بطور کامل در دست گرفتیم و از همین جهت هم فاصله امتیازی تیم روانکارهای گلستان (گنبد) با هیات اراک زیاد شد و توانستیم با یک برد قاطع به ۳ امتیاز ارزشمند این بازی دست پیدا کنیم.
سرمربی تیم والیبال نشسته روانکارهای گلستان گفت: هیات اراک متشکل از بازیکنان بومی است که ارزش های خود را دارد و برای هر تیمی قابل احترام خواهد بود.
سرمربی تیم والیبال نشسته هیات قم هم در مصاحبه پایان بازی ابراز داشت: امروز بازی سختی را پشت سر گذاشتیم زیرا در مقابل یک تیم قوی به میدان رفته بودیم.
علی اصغر سعیدی افزود: خستگی بازی دیروز و نداشتن بازیکن روی نیمکت باعث شد تنها بتوانیم یک گیم خوب بازی کنیم و پس از آن اسیر بازی منسجم تیم میزبان شدیم.
وی همچنین گفت: برخلاف تمرین های خوبی که تیم دارد متاسفانه هنوز به هماهنگی لازم نرسیده و گرداننده اصلی در میدان نداریم.
وی گفت: تیم هیات اراک از تمام جهات در فشار است و این فشارها باعث شده بازیکنان به ویژه از نظر روحی آن طور که شاید و باید نتوانند به بازی های خود بپردازند.
مسابقه تیم روانکارهای گلستان و هیات اراک در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته کشور عصر روز جمعه در گنبدکاووس برگزار شد که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

منبع : خبرگزاری ایرنا
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …