ورزشکاران گنبدی در گورش ترکمنی به مقام دوم استان گلستان دست یافتند

گورش ترکمنی + آلیش
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله اعلام کرد: در مسابقات قهرمانی کشتی آلیش و گورش ترکمنی استان گلستان در کلاله، تیم های کشتی این شهرستان در هر دو رشته رتبه نخست را به خود اختصاص دادند.
صفر چهره پرداز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات که عصر جمعه برگزار شد، ۸۶ ورزشکار از ۱۱ شهرستان استان گلستان شرکت داشتند.
وی با تشریح نتایج این مسابقات گفت: در رشته گورش ترکمنی و در وزن ۵۷ کیلوگرم علی خلیلی ازکلاله ، ۶۲ کیلوگرم ، محمد صفا خواجی از کلاله ، ۶۸ کیلوگرم عبدالخالق رجال از گنبد، ۷۵ کیلوگرم، قاسم دازی از گنبد، ۸۲ کیلوگرم ، محمد واج از اینچه برون، در ۹۰ کیلوگرم ، کریم قوجق از گنبد، در ۱۰۰ کیلوگرم: قاسم دردی زاده از کلاله و در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم: رسول بازیار از گنبد، عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان کلاله با اعلام نفرات برتر مسابقات کشتی آلیش استان گفت: در وزن در وزن ۶۰ کیلوگرم نعمت الله جرجانی از آق قلا ، در ۷۰ کیلوگرم میکائیل دازی از گنبد ، ۸۰ کیلوگرم سعید خلیلی از کلاله ، در وزن ۹۰ کیلوگرم عبدالصدیق سیدی منش از کلاله ، در ۱۰۰ کیلوگرم: داود عوض زاده از کلاله و در وزن ۱۰۰+کیلوگرم: عظیم خواجه تراج از بندرترکمن به مقام قهرمانی رسیدند
وی افزود: در نتیجه تیمی مسابقات در بخش گورش ترکمنی، شهرستان کلاله با ۶۴ امتیاز اول ، گنبدکاووس با۵۷ امتیاز و مراوه تپه با۵۰ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
به گفته وی، در رشته کشتی آلیش نیز کلاله عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم های سیمین شهر و آق قلا نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
به گفته چهره پرداز از بین نفرات اول تا سوم این مسابقات ، تیم های کشتی گورش ترکمنی و آلیش استان گلستان انتخاب و برای شرکت در مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.
شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰هزار تفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.

منبع : خبرگزاری ایرنا
خبرنگار: حاجی محمد خدری

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …