با امضا تفاهمنامه ، مدیریت کورس‌های سوارکاری به طور کامل به گلستان واگذار شد

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: با امضا تفاهمنامه با فدراسیون سوارکاری، مدیریت اجرایی و مالی برگزاری کورس‌های اسبدوانی به طور کامل به استان گلستان واگذار شد.
بهمن طیبی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس این توافق نامه، فدراسیون سوارکاری فقط بر برگزاری این مسابقات نظارت خواهد کرد.
وی بیان کرد: همچنین همه درآمدهای حاصل از برگزاری کورس به حساب هیات سوارکاری استان گلستان واریز خواهد شد.

به گفته طیبی؛ به عبارتی سود حاصله از این مسابقات به حساب هیات سوارکاری شهرستان میزبان واریز و زیان احتمالی هم برعهده خود آنان خواهد بود.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: هیات شهرستان ها در کمیته اجرایی مسابقات کورس مشارکت داده خواهند شد و همه هزینه های برگزاری مسابقات مانند آزمایش دوپینگ ، عوامل انتظامی و اجرایی به صورت مستقیم توسط هیات سوارکاری شهرستان پرداخت خواهد شد.
وی ادامه داد: خزانه دار هیات سوارکاری هر هفته بیلان مالی این مسابقات را به اطلاع مراجع ذیصلاح خواهد رساند و در صورت بروز هر گونه اختلاف، معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به عنوان داور به مشکلات رسیدگی می کند.
برگزاری مسابقات کورس در گلستان در سال های اخیر همواره با مشکلاتی روبرو بوده که در برخی موارد به بروز درگیری میان مجریان و شرکت کنندگان می انجامید.
یکی از اشکالاتی که به برگزاری این مسابقات گرفته می شد، اجرای کورس توسط عوامل فدراسیون و نقش اندک هیات سوارکاری شهرستان ها و استان بود.
از ۲ سال قبل و با پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان و حمایت مسئولان گلستان، برگزاری این مسابقات به طور کامل به استان واگذار شد.
با امضای توانق نامه اخیر اداره کل ورزش و جوانان گلستان با فدراسیون سوارکاری ، مسئولیت برگزاری کورس به جای هیات های شهرستان، به هیات استان واگذار و نقش فدراسیون نظارتی خواهد بود.

منبع : خبرگزاری ایرنا
خبرنگار : میثم محسنی

برچسب‌ها: , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …