رامین بابایی: هاوش گنبد ضعیف ترین بازی خود را به نمایش گذاشت

سرمربی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس گفت: بازی مقابل تیم ساری ۲۱ ضعیف ترین نمایش هاوش در طول لیگ برتر بود.

رامین بابایی یکشنبه شب پس از بازی در مقابل تیم ساری ۲۱ که در قالب هفته بیستم بازی های لیگ برتر والیبال در گنبد برگزار شد، افزود: تیم ساری ۲۱ بازی خوبی ارائه کرد ولی هاوش گنبد تیم همیشگی نبود و بازی ضعیفی را به نمایش گذاشت و حتی می‌توانم اذعان کنم این بازی، ضعیف ترین بازی تیم در طول این لیگ بود.
وی در ادامه افزود: بازی را بد شروع کردیم و ناهماهنگی و اصطکاک بین بازیکنان در تمام نقاط زمین، چه روی تور و چه اسپک ها کاملاً مشهود بود.


بابایی با اشاره به وضعیت تیم در هاوش در جدول رده‌بندی ابراز داشت: باخت امروز در مقابل تیم ساری وضعیت ما را سخت کرد ولی تلاش خواهیم کرد در بازی های آینده نتایج بهتری کسب کنیم و در همین راستا باید منتظر بازی بعدی باشیم.
سرمربی تیم ساری ۲۱ هم در گفت و گوی پس از بازی با خبرنگاران گفت: با توجه به وضعیت هر دو تیم و در شرایطی که تیم های ته جدولی برای بقا در لیگ برتر می جنگند، بازی کردن در این شرایط سخت است.
بهزاد محمودی افزود: تیم گنبد نیز همچون ما در رده های انتهایی جدول است و از همین رو می دانستیم تمرکز لازم را ندارد و از این روزنه استفاده کردیم و در نهایت توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
سرمربی تیم والیبال ساری ۲۱ با اشاره به آینده این تیم افزود: تمام تمرکز و برنامه ریزی خود را برای حفظ تیم در لیگ برتر استوار ساخته ایم و به پلی آف فکر نمی کنیم و در این زمینه مسئولان استانی هم باید به ما کمک کنند.
دیدار دو تیم هاوش گنبد و ساری ۲۱ در هفته بیستم بازی های لیگ برتر والیبال مردان جام شهید محسن حججی، یکشنبه شب در سالن المپیک گنبد برگزار شد که با نتیجه سه بر صفر به سود ساری ۲۱ به پایان رسید.

 

منبع : خبرگزاری ایرنا

خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …