فرماندار گنبد به رئیس اتوبوسرانی بعلت مشکلات پیش آمده به ورزشکاران گنبدی ، کارت زرد داد

عبدالقدیر کریمی - فرماندار گنبدمعاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای ایاب و ذهاب بخشی از قهرمانان رشته «کیک بوکسینگ» این شهرستان به مسابقات کشوری، گفت: در صورت لزوم به رئیس اتوبوسرانی شهرستان کارت زرد خواهم داد.

عبدالقدیر کریمی عصر امروز در نشست مشترک با قهرمانان جوان ورزش شهرستان گنبدکاووس که در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد با اشاره به انتقادات مطرح شده توسط ورزشکاران و قهرمانان ورزشی حاضر در جلسه، اظهار کرد: بنده شخصا با شنیدن این مطالب و حجم وسیع مشکلات موجود در عرصه ورزش متاثر شدم و به و در برخی مواقع به داشتن جوانانی همچون شما که با این عزم و اراده در برابر مشکلات ایستاده‌اید، افتخار کردم.

وی با بیان اینکه به خودم و شما عزیزان ورزشکار و افتخارآفرین قول می‌دهم که در حد بضاعت و توان خودم مشکلات ورزش شهرستان را به صورت جدی پیگیری کرده و برای رفع آنها با تمام وجود تلاش کنم، افزود: بنده همه انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان را یادداشت کردم و به صورت مورد به مورد آنها را بررسی و پیگیری خواهم کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به نقد مطرح شده توسط قهرمان و مربی تیم کیک بوکسینگ گنبدکاووس مبنی بر رها کردن ورزشکاران توسط اتوبوس حامل این تیم در مسابقات کشوری خاطرنشان کرد: بنده دستور اکید داده بودم که اتوبوسرانی بهترین شرایط را برای همراهی تیم ایجاد کرده و رئیس سازمان اتوبوسرانی نیز به بنده قول داده بود به صورت کامل این وسیله نقلیه در اختیار تیم باشد.

کریمی با تاکید بر اینکه اصلا انتظار چنین برخوردی را با جوانان و قهرمانان ورزشی شهرستان نداشتم، ادامه داد: بنده به هیچ وجه بی‌احترامی به جوانان شهرستان را از سوی هیچ مدیر و مسوولی نمی‌پذیرم و قطعا با احضار رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرستان و گلایه جدی از این رفتار در صورت لزوم به ایشان کارت زرد و حتی قرمز نشان خواهم داد.

وی بر حمایت از والیبال بانوان در شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد و گفت: همان‌طور که از والیبال آقایان حمایت خوبی صورت می‌گیرد حداقل انتظار ما توجه کردن به تیم بانوان به اندازه نیمی از توجه به تیم آقایان است هرچند که این توجهات باید برابر و یکسان باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه به زودی جلسه‌ای را با رئیس و نائب رئیس هیئت والیبال شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهیم کرد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری هم برای ارتقای سطح عملکرد و همچنین امکانات و کمک‌ها به والیبال بانوان گنبدکاووس گام‌های موثری را برداریم.

کریمی با اشاره به اینکه استاندار جدید گلستان با سابقه روشنی در حوزه ورزش به استان ما آمده‌اند، تاکید کرد: این شناخت کامل ایشان از ورزش موجب خواهد شد تا ورزش استان گلستان و به ویژه شهرهای ورزشکارخیز و قهرمان‌پروری همچون گنبدکاووس با جهش خوبی مواجه شوند.

 

منبع : خبرگزاری فارس

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …