تماس های تلفنی و نظرسنجی که باعث شد پای جبار قوچان نژاد به گنبد باز شود

باز هم صحبت های ضد و نقیض از طرف مسئولین جدید تیم والیبال ایرانیان گنبد این بار پای پیشکسوتان والیبال گنبد به میان آمد که در غیر بومی شدن سرمربی تیم جدید والیبال گنبد ۲۷ نفر از پیشکسوتان والیبال گنبد نقش داشته اند.

در لابه لای صحبت های آقای نورقلی نیازی مرد پرتلاش و خستگی ناپذیر عرصه والیبال گنبد و استان گلستان صحبت از نقش آفرینی ۲۷ نفر پیشکسوت والیبال گنبد در انتخاب سرمربی تیم جدید گنبد بود که گویا آقای سلیمانی مدیرعامل تیم ایرانیان گنبد در جواب نظر و پیشنهاد آقای نیازی عنوان کرده که از ۲۷ نفر پیشکسوت والیبال گنبد نظرسنجی شده و بروی تک گزینه بومی به توافق نرسیدیم و مجبور به گزینش مربی غیر بومی شدیم.

اگر از پیشکسوتان روی میز والیبال گنبد که فعالیت مربی گری نداشته باشند آماری سر انگشتی داشته باشیم شاید بیشتر از تعداد انگشتانمان پیشکسوتی را نتوانیم لیست کنیم مگر اینکه پیشکسوتانی که سالها خبری از آنها گرفته نشده و حداقل در ۱۰ سال اخیر هیچ نامی از آنها برده نشده را مد نظر گرفته باشند.

اما پیشکسوتانی که فعالیت مربی گری دارند را می توان در لیست ۱۷ نفره گنجاند که جمعا با پیشکسوتان غیر مربی که در بالا به آن اشاره شد لیست ۲۷ نفره ای تشکیل خواهد شد که اسامی این اشخاص از زاویه دید نگارنده در ادامه آمده است :

نورقلی نیازی ، حاج غفور گوکچلی ، جبار دولو ، حاجی نافعی ، نورمحمد سرشاد ، حبیب کوزه لی ، خلیل آزمون ، نورمحمد همتی ، بای محمد دوجی و عیسی ارمشی بعنوان پیشکسوتان والیبال و طاهر قره داشلی ، مجید آزمون ، عظیم جزیده ، رامین بابایی ، محمود دشتی ، احد ارمشی ، حمید دلاور ، منصور جزیده ، تاجی دازگنبدی ، یوسف فضلی ، مسعود آزمون ، رضا فرجی ، حسین دوجی ، جمال ایگدری ، تایماز دوولو ، حسین خوریانی و امید قلیچ راد را نیز به عنوان مربیان والیبال گنبد میتوان پیش بینی کرد که در این لیست ۲۷ نفره باشند.

حال سوال اینجاست که آقای سلیمانی با چند نفر از این افراد تماس تلفنی برقرار کرده که نظرشان را در مورد کدام مربی بومی پرسیده و یا اینکه بر سر کدام مربیان بومی به توافق تلفنی نرسیده است؟ آیا جای تعجب ندارد که ما بخواهیم انتخاب سرمربی یک تیم که نقش مهمی در عملکرد مجموعه خواهد داشت را بصورت تلفنی بررسی کنیم و نظر سنجی تک به تک داشته باشیم؟ هر چند ما از مربیانی سراغ داریم که اعلام کرده اند هیچ تماس تلفنی با آنها در رابطه با انتخاب سرمربی تیم نداشته اند.

بهتر نبود برای نشان دادن اینکه سرمربی با نظر پیشکسوتان گنبدی انتخاب شده یک جلسه نمایشی با حضور برخی پیشکسوتان برگزار می کردند و محتوای جلسات را آن طوری که پیش از این بصورت بایکوت خبری و انحصاری بدون حضور خبرنگاران منتشر می شد به سمع هواداران والیبال می رساندند. به جرات می توان گفت که آقای سلیمانی بغیر از چند نفر که در حال حاضر کنار تیم هستند، بقیه این لیست ۲۷ نفره را که در بالا لیست شده حتی این اشخاص را بنام هم نخواهد شناخت.

✍️احمد فضلی
📆پنجشنبه ۱۳ مهرماه ۱۳۹۶

برچسب‌ها: , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …