قرارداد اجاره میدان سوارکاری شهرستان گنبد یک سال دیگر تمدید شد

رئیس هیات سوارکاری گنبدکاووس از تمدید قرارداد اجاره سه میدان سوارکاری استان گلستان درشهرهای بندرترکمن، آق قلا و گنبدکاووس با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به مدت یک سال دیگر خبر داد.

نوربردی توسلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هیات سوارکاری گنبدکاووس علاوه بر امضای قرارداد اجاره میدان سوارکار یاین شهرستان، به نیابت از هیات سوارکاری دو شهرستان بندرترکمن و آق قلا این قراردادها را در ۲۳ مهر جاری امضا کرده است.
وی گفت: بر اساس این قرارداد هیات سوارکاری گنبدکاووس مسئولیت برگزاری مسابقات اسبدوانی کورس اسبدوانی را که معمولا در فصل بهار و پاییز برگزار می شود را برعهده دارد.
توسلی اضافه کرد: سال گذشته نیز مسئولیت برگزاری مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان برعهده هیات سوارکاری گنبدکاووس بود که به خوبی این مسئولیت را انجام داد.
وی در خصوص برگزاری مسابقات کورس پاییزه در گنبدکاووس نیز گفت: به احتمال زیاد این مسابقات از چهارم یا پنجم آبان شروع می شود.
برگزاری مسابقات اسبدوانی در گلستان بویژه در گنبدکاووس به دلیل علاقه مندی مردمان این استان بویژه ترکمن ها، قدمتی دیرینه دارد و بر این اساس یکی از بزرگترین میدان سوارکاری کشور، پیش از انقلاب قبل از انقلاب اسلامی در این شهرستان ۳۵۰ هزار نفری ساخته شد.

برچسب‌ها: , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …