آیلین بابکی مدال طلای مسابقات بین‌المللی را برگردن آویخت

رییس هیات دو و میدانی گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: آیلین بابکی بانوی دونده این شهرستان موفق به کسب مدال طلای مسابقات بین‌المللی دهه فجر در رشته پرش ارتفاع شد.

منصور آق روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مسابقات بین‌المللی دو و میدانی گرامیداشت دهه فجر در سالن سرپوشیده ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

وی افزود:‌ در این مسابقات ۲۸۳ ورزشکار مرد و زن در قالب سه تیم خارجی از ارمنستان، افغانستان و قرقیزستان و ۲۲ تیم باشگاهی به مدت سه روز از ۱۸ تا ۲۰ دی با هم به رقابت پرداختند.

رییس هیات دو و میدانی گنبدکاووس ادامه داد: آیلین بابکی ورزشکار این شهرستان که در ترکیب تیم دانشگاه آزاد کشور در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق به کسب مدال طلا در رشته پرش ارتفاع شد.

آق با تاکید بر اینکه بیشترین مدال‌آوری ورزشی در گنبدکاووس مربوط به رشته دو و میدانی است گفت: این شهرستان بیش از ۵۰ دونده مدال‌آور رده‌های مختلف سنی در مسابقات استانی و کشوری دارد.

منبع : ایرنا

برچسب‌ها: , , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …