در مسابقات بین‌المللی جام ایران زمین کاراته‌کاهای گنبدی ۱۹ مدال کسب کردند

کاراته گنبد
دبیر هیات کاراته گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: ورزشکاران نونهال و نوجوان شرکت کننده از این شهرستان در مسابقات بین‌المللی کاراته جام ایران زمین موفق به کسب ۶ مدال طلا، دو نقره و ۱۱ برنز شدند.

ابوالفضل ایگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی جام ایران زمین در سبک شوتوکان برای تمام رده‌های سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با حضور ورزشکاران استان‌های مختلف و نیز کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، افغانستان، گرجستان و عراق در تهران برگزار شد.

وی افزود: تیم ۱۹ نفره‌ گنبدکاووس شامل هفت دختر و ۱۲ پسر کاراته‌کا نونهال و نوجوان به مربیگری مجتبی احمدی به این مسابقات سه روزه اعزام شدند.

دبیر هیات کاراته گنبدکاووس ادامه داد: ۶ نفر از پسران عضو تیم کاراته شهرستان با کسب مدال طلا بر سکوی قهرمانی جای گرفتند و کسب دو مدال نقره و چهار برنز از دیگر دستاوردهای پسران گنبدی بوده است.

ایگی افزود:‌ هفت دختر عضو تیم کاراته گنبدکاووس هم همگی بعد از چند روز رقابت با حریفان موفق به کسب مدال برنز و رسیدن به جایگاه سوم شدند.

این دوره از رقابت‌ها که در روزهای ۲۷ تا ۲۹ آذر با حضور هزار و ۶۰۰ کاراته کا از تمامی استان ها و چند کشور خارجی در رده های سنی مختلف مردان و بانوان برگزار شد.

برچسب‌ها: , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …