بهمن سالمی در جایگاه سوم تور جهانی والیبال ساحلی بندرترکمن قرار گرفت

والیبال ساحلی گنبد

تیم تایلند با برتری دو بر یک برابر نماینده ایران در دیدار پایانی دومین دوره تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن به جام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

در دیدار نهایی این مسابقات عصر جمعه و در مجموعه ورزشی ساحلی امام رضا (ع ) بندرترکمن، تیم ایران با ترکیب آقاجانی و فیروزفر به مصاف تیم نوتانون و سدتاوات از تایلند رفت که در پایان با نتیجه دو بریک بازی را واگذار کرد و عنوان قهرمانی به نمایندگان تایلند رسید.

در دیدار رده بندی، دیگر تیم ایران با ترکیب سالمی و وکیلی با نتیجه دو بر صفر در برابر تیم تسوچیا و موراکامی از ژاپن به برتری رسید و به مقام سومی این مسابقه‌ها بسنده کرد.

در رقابت‌های مرحله نیمه پایانی که صبح امروز برگزار شد تیم آقاجانی و فیروزفر دو بر یک از سد سالمی و وکیلی دیگر تیم ایرانی گذشت و راهی فینال شد و در دیدار دوم هم تیم نوتانون و سدتاوات از تایلند در دو ست تیم تسوچیا و موراکامی از ژاپن را شکست داد و به فینال رسید.

 

پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸
صعود ایران به فینال تور والیبال ساحلی بندرترکمن قطعی شد

با پایان رقابت های مرحله یک چهارم نهایی تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن و مشخص شدن چهره تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی، صعود یک تیم از ایران در فینال قطعی است.

به دلیل جدال دو تیم از ایران با یکدیگر در مرحله نیمه نهایی، قطعا یکی از فینالیست های این مسابقات، یک تیم از ایران است.

در رقابت های مرحله یک چهارم نهایی که امروز پنجشنبه در مجموعه ورزشی ساحلی امام رضا (ع ) بندرترکمن در غرب گلستان برگزار شد، تیم ایران متشکل از وکیلی و سالمی در دو ست پیاپی دیگر تیم ایران متشکل از رئوفی و میرزاعلی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در ادامه تیم ایران با ترکیب آقاجانی و فیروزفر دو بر صفر بر تیم کیتی و دونوینیت از تایلند غلبه کرد و به جمع چهار تیم برتر راه یافت.

در سومین بازی این مرحله تیم نیکوفر و درگاهی از ایران با نتیجه دو بر یک مقابل تیم نوتانون و سدتاوات از تایلند مغلوب شد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

تیم تسوچیا و موراکامی از ژاپن هم در دو ست بر تیم سلاق و قلیپوری از ایران غلبه کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صبح فردا جمعه برگزار می‌شود که از ساعت ۱۰ تیم آرش وکیلی و بهمن سالمی از ایران رو در روی دیگر تیم ایرانی با ترکیب آقاجانی و فیروزفر قرار می‌گیرد.

از ساعت ۱۱ هم تیم نوتانون و سدتاوات از تایلند با تیم تسوچیا و موراکامی از ژاپن دیدار می‌کند.

دیدارهای رده بندی و فینال به ترتیب ساعت‌های ۱۴ و ۱۵ برگزار خواهد شد.

 

سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸
دور مقدماتی تور تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن پایان یافت

دور مقدماتی دومین دوره رقابت‌های تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن در غرب استان گلستان امروز سه‌شنبه با برگزاری پنج دیدار و مشخص شدن ۴ تیم راه یافته به دور اصلی به پایان رسید.

در اولین بازی مرحله اول دور مقدماتی تیم ایران ۷ با ترکیب وحید نیکوفر – ایمان درگاهی با نتیجه ۲ بر ۱ در برابر تیم زیر ۱۹ سال ایران ب با ترکیب آیدین بوبک و آرمین کمی به برتری دست یافت و به جدول اصلی صعود کرد.

در بازی دوم اولین روز این رقابت ها تیم لهستان با ترکیب گروشک – لواندوفسکی با نتیجه ۲ بر ۱ در برابر تیم ژاپن با ترکیب شیمیز – یوشید به برتری رسید، لهستانی ها در این بازی در دست های اول و سوم به ترتیب با نتایج ۲۳ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۱ حریف ژاپنی را شکست دادند و در دست دوم با نتیجه ۱۳ بر ۲۱ مغلوب حریف خود شدند.

در دیگر بازی مرحله دوم دور مقدماتی تیم ایران با ترکیب رسول یمرلی و کامبیز کلته در ۲ دست متوالی و با نتایج ۲۱ بر ۱۱ و ۲۱ بر ۱۳، دیگر تیم ایرانی با ترکیب شوشتری‌زاده – عنایتی را شکست دادند.

در بازی سوم این مرحله تیم ایران با ترکیب آق‌محمد سلاق – بهمن قلی‌پوری در برابر تیم لهستان با ترکیب بروزینیاک – جانیک قرار گرفت که در پایان تیم ایران پس از واگذاری دست اول با حساب ۱۹ بر ۲۱ در دست های دوم و سوم به ترتیب با نتایج ۲۱ بر ۱۲ و ۱۵ بر ۱۲ و در مجموع با نتیجه ۲ بر ۱ حریف لهستانی خود را مغلوب کرد.

همچنین در آخرین بازی امروز تیم سوئد با ترکیب لوندگرن – ویجک تنگرت به مصاف نماینده ایران با ترکیب وحید نیکوفر – ایمان درگاهی رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود نماینده ایران به پایان رسید.

فردا چهارشنبه رقابت های جدول اصلی با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه ۴ تیمی آغاز خواهد شد و تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله حذفی راه خواهند یافت.

سال گذشته و در دوره نخست این رقابت‌ها تیم ایران الف با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی با پیروزی مقابل تیم ایران ب با ترکیب رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی به مقام قهرمانی دست یافته بود.

گلستان قطب والیبال ساحلی ایران است و صد درصد اعضای تیم های اعزامی از ایران به بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را گلستانی ها تشکیل دادند.

شهرستان ساحلی بندرترکمن با ۸۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان و کرانه شرقی دریای خزر قرار دارد.

 

سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸
تور جهانی والیبال ساحلی بندرترکمن آغاز شد

دومین دوره رقابت‌های جهانی تور تک‌ستاره والیبال ساحلی، امروز سه‌شنبه با حضور ۲۵ تیم از ۹ کشور در زمین والیبال ساحلی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرستان بندرترکمن در غرب استان گلستان آغاز شد.

در این مسابقات چهار روزه کشوررهای ژاپن و قزاقستان هر یک با سه تیم، تایلند، عمان، لهستان و اسلوونی هر کدام با ۲ تیم، سوئد و ایتالیا هر کدام یک تیم و ایران با ۹ تیم به مصاف هم خواهند رفت.

این مسابقات با رقابت دو تیم از ایران با ترکیب با ترکیب نیکوفر – درگاهی و بوبک – کمی آغاز شد و دیگر مسابقات این رقابت ها از عصر امروز در جدول های مقدماتی برگزار خواهد شد.

سرپرست فنی این رقابت ها گفت: تیم های برنده چهار دیدار عصر امروز از مرحله دوم جدول مقدماتی راهی جدول اصلی خواهند شد و از فردا رقابت های جدول اصلی آغاز می شود.

محمدهادی محرابی پور اظهار داشت: عصر امروز نمایندگان لهستان با ترکیب گروشک – لواندوفسکی و ژاپن با ترکیب شیمیزو – یوشیدا، ۲ نماینده ایران با ترکیب یمرلی – کلته و شوشتری زاده – عنایتی، تیم ملی ایران با ترکیب سلاق – قلیپوری و لهستان با ترکیب بروزینیاک – جانیاک و تیم ملی سوئد با ترکیب لوند گرن – ویجک تنگرت و برنده دیدار دور اول مقدماتی (یکی از ۲ نماینده ایران) با هم مسابقه می دهند.

 

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸
۹ گلستانی در تور جهانی والیبال ساحلی بازی می‌کنند

دبیر هیات والیبال گلستان از حضور قطعی ۲۴ تیم داخلی و خارجی در رقابت‌های تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن خبر داد و گفت: از مجموع این ورزشکاران، ۹ والیبالیست گلستانی هستند.

پرویز فرخی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : بهمن سالمی، آرش وکیلی، رحمان رئوفی، حامد میرزاعلی، آق‌محمد سلاق، بهمن قلی پوری، رسول یمرلی، کامبیز کلته و وحید نیکوفر، گلستانی های حاضر در این مسابقات هستند.
بگفته وی ۹ تیم از جمهوری اسلامی ایران به همراه ۱۶ تیم از کشورهای تایلند، عمان، ژاپن ، قزاقستان، لهستان، سوئد، اسلوونی و ایتالیا در این رویداد ورزشی به مصاف هم خواهند رفت.
مسابقات جهانی تور تک ستاره والیبال ساحلی ایران از سه شنبه ۹ مهر در زمین ساحلی مجموعه ورزشی امام رضا(ع) بندرترکمن برگزار خواهد شد.

 

منبع : خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها: , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …