علیرضا هاشم زاده ملی پوش گنبدی با مدال جهانی به زادگاهش برگشت

عیلرضا هاشم زاده
مراسم استقبال از علیرضا هاشم‌زاده کاراته‌کا ملی‌پوش گنبدکاووس به عنوان تنها مدال‌آور رده سنی بزرگسالان ایران در مسابقات جهانی گوجوریو کاراته مالزی، با حضور برخی مسوولان این شهرستان، ورزشکاران و خانواده آنان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم که روز شنبه در مقابل اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس برگزار شد، با اهدای حلقه گل و هدایایی از این دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان سبک گوجوریو کاراته استقبال کردند.

سرمربی تیم ملی منتخب سبک گوجوکای جی‌کی‌اف در مسابقات جهانی گوجوریو کاراته به میزبانی مالزی به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات با حضور ۶۰۰ ورزشکار از ۲۹ کشور جهان از ۲۷ شهریور تا سوم مهر در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار شد.

احمد صفرخانی افزود: تیم ملی ایران با ۱۵ ورزشکار شامل هفت کاراته‌کا زن و هشت کاراته‌کا مرد در رده‌های سنی بزرگسالان، پیشکسوتان و نونهالان و نوجوانان به این مسابقات اعزام شد که بنده مسئولیت سرمربیگری این تیم را برعهده داشتم.

وی ادامه داد: علیرضا هاشم‌زاده از گنبدکاووس در رده سنی بزرگسالان و عباس اسفندیاری از علی‌آبادکتول در رده سنی پیشکسوتان به نمایندگی از استان گلستان همراه تیم ملی منتخب سبک گوجوکای جی کی اف ‌(gkf) به مسابقات جهانی کاراته سبک گوجوریو اعزام شدند.

سرمربی تیم ملی گفت: این مسابقات توسط فدراسیون جهانی گوجوریو کاراته در تمام سبک‌ها برگزار شد و در مجموع دو ورزشکار از گلستان، دو ورزشکار از تهران، پنج ورزشکار از مازندران، پنج ورزشکار از اردبیل و یک ورزشکار از قم به عنوان اعضای تیم ملی منتخب در این مسابقات شرکت داشتند.

صفرخانی افزود: در نهایت تیم ملی ایران موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز این مسابقات شد که در رده سنی بزرگسالان، هاشم زاده با کسب مدال برنز تنها مدال‌آور از ایران در این رده سنی بود.

سبک گوجوکای کن بوکان شاخه رسمی فدراسیون کاراته گوجوکای ژاپن است و ایرج تیمورنژاد با توجه به آخرین انتخاباتی که در ایران برگزار شد به عنوان رئیس سبک گوجوکای جی کی اف(gkf) در کشور انتخاب شد.
این سازمان همچنین با چند فدراسیون کاراته مانند فدراسیون کاراته ایران، فدراسیون جهانی گوجوریو کاراته، فدراسیون کاراته گوجوریو آسیا و فدراسیون کاراته گوجوکای ژاپن همکاری می‌کند.

حدود ۴۰۰ کاراته‌کا در گنبدکاووس فعالیت ورزشی دارند که شماری از آنان از جمله اویس آمارلو، ارمیا عباسی، محمد فارسیانی و شهریار ابراهیم زاده دارندگان مدال‌های ملی و بین المللی هستند.

 

منبع : خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …