مدیریت گنبدی ها در مجموعه سوارکاری گنبد برای دومین سال پیاپی تمدید شد

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: با برگزاری مطلوب و شایسته کورس های اسبدوانی، مدیریت مجموعه سوارکاری گلستان برای دومین سال پیاپی به استان گلستان واگذار شد .

اسبدوانی گنبدبهمن طیبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : سال گذشته وزارت ورزش و جوانان با پیگیری های استانی، مدیریت اسبدوانی گلستان را به عنوان یک آرزوی دیرینه و چندین ساله به ین استان واگذار کرد و پس از اجرای مناسب ، بدون مشکل و همراه با رضایتمندی سوارکاران و علاقمندان ، امسال نیز تصمیم گرفت این مدیریت را برای یکسال دیگر در اختیار گلستان قرار دهد .
وی بیان کرد : این واگذاری مدیریت می تواند منشا اثر و خدمات بزرگ و مهم تری در رشته اسبدوانی به عنوان ورزشی دیرینه در این استان شده و به پیشرفت های مهمتر و بیشتری هم منجر شود .
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با یادآوری تلاش ها برای واگذاری مدیریت این مجموعه ها به استان ،بیان کرد: در این راستا دلایل لزوم این اتفاق برای مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون سوارکاری تشریح شد تا در نهایت این مجوزها اخذ و فرایند واگذاری مدیریت این مجموعه ها آغاز شد.
طیبی ادامه داد : اینک با توجه به برگزاری بدون مشکل و با کیفیت مطلوب رقابت های اسبدوانی، انتظار همه علاقمندان؛ واگذاری بلند مدت این مجموعه ها به عنوان یک حق و آرزوی همیشگی و دیرینه است.
ورزش اسبدوانی و برگزاری رقابت های سوارکاری درگلستان علاقمندان بسیاری بویژه در بین ترکمن ها و شهرستان های ترکمن نشین استان دارد.

منبع : خبرگزاری ایرنا
خبرنگار : میثم محسنی

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …