گنبدی ها بدون اسپانسر قهرمان نخستین المپیاد ورزش های ساحلی در بابلسر شدند

مسعود خمر - مسعود پیروزی - احسان قربانینخستین دوره المپیاد ورزشهای ساحلی به میزبانی شهرستان بابلسر در سواحل زیبای دریای خزر طی روزهای ۲۵ الی ۲۷ مردادماه برگزار شد که گنبدی ها در دو رشته والیبال ساحلی و تنیس ساحلی حضوری پر رنگ داشتند.

به گزارش سایت گنبداسپورت، تیم شهدای منا گنبد در والیبال ساحلی و تیم برق الوند گنبد در تنیس ساحلی قهرمان رشته های ورزشی مرتبط خود شدند و از مسائل پشت پرده این دو تیم اینکه هر دو تیم بدون اسپانسر و با هزینه های شخصی در این مسابقات شرکت کرده اند.

در دیدار نهایی رشته والیبال ساحلی تیم های شهدای منا گنبد (رحمان رئوفی _ بهمن سالمی) و شیرینی پدیده بندرترکمن (پرویزفرخی _ بهنام توکلی) به مصاف یکدیگر رفتند که شهدای منا گنبد دو بر صفر و با امتیازهای ۲۱ بر ۱۸ و ۲۳ بر ۲۱ به پیروزی رسید و قهرمان شد.

رتبه بندی هشت تیم برتر والیبال ساحلی این مسابقات به قرار زیر است:

۱- شهدای منا گنبد (رحمان رئوفی _ بهمن سالمی)
۲- شیرینی پدیده بندرترکمن (پرویزفرخی _ بهنام توکلی)
۳- شرکت خدمات پشتیبانی اقتصاد نوین (آق محمد سلاق _ حامد میرزاعلی)
۴- اوج رامسر (پورعسگری و قلیپور)
۵- بابلسر (علیرضا آقاجانی _ جواد فیروزپور)
۶- لوازم خانگی قادی (رضا نائینی _ امیر شوشتری زاده)
۷- بندر ترکمن (عزیز امانیان _ وحید نیکوفر)
۸- مجتمع فولاد بافق (محمد پورامینی _ بهنام حسن زاده)

بهمن سالمی - رحمان رئوفی

در آخرین روز رقابت های رشته تنیس ساحلی و در دیدار فینال تیم برق الوند گنبد متشکل از مسعود خمر و مسعود پیروزی با نتیجه ( ۴-۶ ، ۶-۳ و ۱-۶ ) حق شناس – میرزاعلی از تیم اق قلا را شکست داد و قهرمان شد و تیم اق قلا نائب قهرمان شد و تیمهای استراباد گرگان (احسان قربانی و سید محمد حسینی) و تیم مازندران (حسین اطروشی و همایون حسین زاده) مشترکا سوم شدند.

در ای دوره از رقابت ها حضور ۳۲ تنیسور از استانهای ، تهران، مازندران و گلستان حضور داشتند.

رتبه بندی چهار تیم برتر تنیس ساحلی این مسابقات به قرار زیر است:

۱- برق الوند گنبد (مسعود خمر – مسعود پیروزی)

۲- تیم آق قلا (عبدالحکیم حق شناس و احمد میرزاعلی)

۳- استرآباد گرگان (احسان قربانی – سیدمحمد حسینی)

۳- تیم مازندران (حسین اطروشی و همایون حسین زاده)

لازم به ذکر است که بغیر از مسعود پیروزی و مسعود خمر دیگر بازیکن گنبدی بنام احسان قربانی در ترکیب تیم استرآبادد گرگان در جایگاه سوم مسابقات قرار گرفت.

برچسب‌ها: , , , , ,
۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …