تیم کرمانشاه در سالن المپیک گنبد قهرمان سپک تاکرای ایران شد

سپک تاکرا گنبد

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با اشاره به پایان یافتن مسابقات سپک تاکرای زیر ۲۳ سال کشور، گفت: تیم کرمانشاه در این مسابقات به مقام قهرمانی دست یافت.

حجت‌الله یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور زیر ۲۳ سال پسران به میزبانی شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: گنبدکاووس در بسیاری از رشته‌ها با توجه به پتانسیل قوی در حوزه ورزشکاران و ورزشگاه‌های اختصاصی میزبان مسابقات بزرگ کشوری بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه مسابقات سپک تاکرای زیر ۲۳ سال پسران کشور در گنبدکاووس با دو هدف برگزار شده است، افزود: این مسابقات علاوه بر شناخت قهرمان مسابقات در این رده سنی مسابقات انتخابی تیم بزرگسالان کشور نیز بود که با حضور مربیان و آنالیزورهای برتر کشوری در گنبدکاووی این مهم صورت پذیرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس از حضور ۱۳ تیم از هشت استان مختلف کشور در این مسابقات خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مسابقات تیم «کرمانشاه» با شکست تیم «گلستان الف» به مقام نخست دست یافت و تیم «گلستان الف» نیز با کسب عنوان نائب قهرمانی به مسابقات پایان داد.

یوسفی با بیان اینکه در این مسابقات مسابقه رده بندی برگزار نشد و دو تیم «سیستان و بلوچستان الف» و «مرکزی الف» که در مسابقات نیمه نهایی به تیم های «گلستان الف» و «کرمانشاه» باخته بودند به صورت مشترک به مقام سوم مسابقات دست یافتند.

وی از برگزاری مسایقات لیگ سپک تاکرای آقایان در رده بزرگسالان در شهرستان گنبدکاووس با حضور هشت تیم مختلف خبر داد و گفت: برگزاری این مسابقات در گنبدکاووس نیز نشان از سطح بالای شهرستان ما در این رشته دارد که حضور سه ملی‌پوش گنبدی در تیم‌های ملی آقایان و چندین ملی‌پوش بانو اثبات کننده این موضوع است.

گفتنی است مراسم اختتامیه و اهدای مدال و جوائز این مسابقات در سالن المپیک گنبدکاووس با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، معاون قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی گنبدکاووس و استان گلستان برگزار شده است.

برچسب‌ها: , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …