فرشید عاشوری : قول کمک مالی شورای شهر گنبد به والیبال نشسته پرداخت نشد

اخبار
فرشید عاشوری – مربی والیبال نشسته

سرمربی تیم والیبال نشسته روانکارهای گنبد کاووس گفت: مسئولان شهرستان گنبد بین والیبال و والیبال نشسته که هر دو لیگ برتری هستند فرق می‌گذارند.

فرشید عاشوری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روانکارهای گنبد به عنوان اسپانسر این شهرستان سال‌هاست در لیگ برتر والیبال نشسته حضور دارد اما هیچ ارگان و نهادی از آن حمایت نمی‌کند.

وی افزود: اسپانسر تیم امسال ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کرده و موفق شدیم در لیگ برتر والیبال نشسته به مقام سوم دست پیدا کنیم.

عاشوری تصریح کرد: این در حالی است که تیم‌های ماشین سازی و ورامین که قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر شدند هر کدام ۸۰۰ میلیون تومان بودجه داشتند و بازیکنان تیم ملی در این دو تیم تقسیم شده بود.

وی ادامه داد: ما با بازیکنان بومی مقام سوم را کسب کردیم و دنبال بازیکن غیر بومی نیستیم، اگر تیم ملی دنبال استعداد است ما بازیکن می‌سازیم و صادر می‌کنیم.

کمک شورای شهر گنبد پرداخت نشد

سرمربی تیم والیبال نشسته روانکارهای گنبد با بیان اینکه قول شورای شهر گنبد برای کمک به این تیم عملی نشده است، گفت: پیگیری‌های زیادی برای کمک به تیم روانکارها انجام دادیم و شورای شهر گنبد در نهایت کمک ۵۰ میلیون تومانی را مصوب کرد.

عاشوری اضافه کرد: شورای شهر گنبد قرار بود ۲۰ میلیون تومان را ابتدا و ۳۰ میلیون تومان باقی مانده را در دو نوبت ۱۵ میلیون تومانی پرداخت کند که هیچکدام از این کمک‌ها تا کنون انجام نشده است.

وی بیان کرد: آیا ۵۰ میلیون تومان برای بازیکنانی که مدال طلای پارالمپیک و بازی‌های آسیایی دارند مبلغ زیادی است؟ واقعاً لیاقت ما ۵۰ میلیون تومان بود که آن را هم ندادند؟

وی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر گنبد بیش از یک میلیارد تومان برای تیم والیبال شهرداری گنبد هزینه کردند که نتیجه‌ای هم نداشت اما هیچ کمکی به تیم والیبال نشسته نمی‌کنند.

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …