دو بازیکن گنبدی به اردوی تیم ملی فوتوالی جهت اعزام به برزیل دعوت شدند

فوتوالی گنبد
رییس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی گلستان گفت: ۳ ورزشکار این استان با حضور در نخستین اردوی تیم ملی فوتوالی بزرگسالان، برای اعزام به مسابقات جام جهانی برزیل آماده می شوند.

رضا محمد خانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: فرشاد پور فرزاد، وحید ایمری و محمود شادان، بازیکنان گلستانی حاضر در این اردو هستند که در کنار هفت ملی پوش دیگر دعوت شده زیر نظر محمد تطهیری مقدم سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی تمرین می کنند.


این اردو از ۱۸ اسفند در اردکان یزد آغاز شده و تا بیست و چهارم اسفند ماه ادامه دارد.
مسابقات جام جهانی فوتوالی اردیبهشت سال آینده در برزیل برگزار می شود.
بگفته وی گلستان یکی از قطب های فوتوالی کشور است و همواره در تیم ملی رده های سنی گوناگون این رشته نماینده دارد.
فوتوالی از ادغام ۲ رشته والیبال و فوتبال ساحلی ایجاد شده که در یک زمینی به ابعاد ۹ در ۱۸ متر با یک تور به ارتفاع ۲ متر و ۲۰ سانتیمتر با حضور ۲ بازیکن در هر تیم برگزار می‌شود.
بازیکنان باید توپ را با استفاده از ضربات پا، سر و سینه و بدون استفاده از دست به زمین حریف ارسال کنند.
انجمن فوتوالی ایران در سال ۱۳۹۰ تشکیل و زیر نظر هیات ورزش‌های روستایی عشایری و بازی های بومی محلی فعالیت دارد و تیم ملی فوتوالی ایران در دوره گذشته بعد از تایلند، نایب ‌قهرمان آسیا شد.
براساس آمارهای رسمی، حدود نیمی از جمعیت یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفری گلستان را روستاییان تشکیل می دهند.

گنبداسپورت : لازم به ذکر است که وحید ایمری و فرشاد پور فرزاد به نمایندگی از جامعه ورزش گنبد و محمود شادان از شهرستان آق قلا در این اردو شرکت خواهد کرد.

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …