آیلین بابکی ملی پوش گنبدی در دوومیدانی داخل سالن آسیا، سوم شد

(عملکرد 1397)
آیلین بابکی – ملی پوش دو و میدانی گنبد

نمایندگان زن و مرد دوومیدانی گلستان در مسابقات داخل سالن آسیا موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک مدال برنز شدند.

رییس هیات دوومیدانی گلستان روز دوشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: در این مسابقات که به میزبانی تهران برگزار شد، سمانه کوهکن در رشته پرش طول با رکورد ۵ متر و ۴۸ سانتیمتر و الناز کمپانی در دوی ۶۰ متر با رکورد ۸ ثانیه و ۶۸ صدم ثانیه به مقام قهرمانی رسیدند.


سیدوحیدرضا میرا اظهار داشت: سید هادی مداحی در بخش پرش سه گام مردان با رکورد ۱۵ متر و ۵۹ سانتیمتر نقره گرفت و آیلین بابکی در بخش پرش ارتفاع زنان با پریدن از مانع یک متر و ۷۸ سانتیمتری سوم شد.
در این رقابت ها که دوازهم و سیزدهم اسفند در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، تیم گلستان با ۸ دونده زن و مرد و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.
کاروان جمهوری اسلامی ایران در بخش بانوان در مجموع موفق به کسب ۶ طلا ۸ نقره و ۱۰ برنز شد که از این تعداد حدود سی درصد مدال ها توسط ورزشکاران گلستان به دست آمد.
حمیده اسماعیل نژاد در دوی ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر، سمانه کوهکن در پرش طول و سه گام، آیلین بابکی در پرش ارتفاع و الناز کمپانی در دوی ۱۰۰ متر با مانع بخش زنان و مبین مداحی، حمیدرضا کیا، هادی مداحی هر ۳ در ماده پرش سه گام و مبین کمی نژاد در ماده پرتاب وزنه مردان با هدایت سید صادق حسینی گلستانی های حاضر در این مسابقات بودند.
این مسابقات با حضور تیم‌های ایران، ترکیه، مالزی، هند، عراق، عمان، کویت، سوریه و افغانستان برگزار شد.
هم اینک بیش از ۶۰۰ نفر در گلستان دوومیدانی را به صورت حرفه ای انجام می دهند.

برچسب‌ها: , , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …