فائزه دیبائی ورزشکار گنبدی مدال برنز مسابقات بین المللی در امارات را کسب کرد

(عملکرد 1397)
فائزه دیبائی – ملی پوش گنبدی

فائزه دیبایی ورزشکار گلستانی ماده پرتاب دیسک در رقابت های بین المللی جایزه بزرگ دوومیدانی معلولین امارت با ثبت رکورد ۲۳٫۴۴ متر به مقام نایب قهرمانی رسید.

دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولان گلستان روز سه شنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این ورزشکار همچنین در ماده پرتاب وزنه با رکورد ۷٫۳۵ متر در جایگاه چهارم ایستاد.


علیرضا خراسانی اظهار داشت: امین طبرسا دیگر ورزشکار گلستانی حاضر در این مسابقات در ماده پرتاب وزنه در جایگاه هشتم قرار گرفت.
این رقابت‌ها با حضور ۳۶ کشور تا فردا چهارشنبه ۸ اسفندماه در دبی ادامه دارد.
دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولان گلستان افزود: این استان ورزشکاران مستعدی در رشته های مختلف ورزشی جانبازان و معلولان دارد که در صورت فراهم شدن امکانات، توانایی افتخار آفرینی در رقابت های معتبر جهانی و بین المللی را دارند.
خراسانی ادامه داد: ورزش جانبازان و معلولان گلستان در سالهای اخیر با فراهم شدن امکانات بیشتر به پیشرفت های خوبی رسیده و مدال های زیادی هم توسط ورزشکاران رشته های گوناگون جانباز و معلول استان کسب شده است.
در آخرین دوره بازی های آسیایی که مهرماه امسال در اندونزی برگزار شد، محمد نعمتی و زهرا دانای طوس ملی پوشان گلستانی در والیبال نشسته مردان و زنان و عبدالجلیل قرنجیک در بسکتبال با ویلچر طلا گرفتند و نورمحمد آرخی در پرتاب وزنه دوم شد.

برچسب‌ها: , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …