تیم روانکارهای گنبد با شکست ذوب آهن مقام سومی خود را قطعی کرد

والیبال نشسته گنبد
تیم والیبال نشسته روانکارهای گنبدکاووس در هفته چهارم دور برگشت بازی های لیگ برتر با نتیجه سه بر صفر ذوب آهن اصفهان را شکست داد و جایگاه سوم خود را قطعی کرد.

تیم روانکارهای گنبد عصر پنجشنبه در سالن شهدای چای بویین این شهر میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود که در گیم ابتدایی توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به برتری برسد.


این بازی در گیم دوم نیز با برتری نسبی شاگردان فرشید آشوری همراه بود و تیم میزبان توانست با اختلاف هفت امتیاز و کسب نتیجه ۲۵ بر ۱۸ بازی خوب خود را به رخ حریف بکشد و برنده گیم دوم شود.
در وقت سوم، فشار روانکارهای گنبد بیش از دو گیم قبل بود و با اقتدار توانستند نتیجه ۲۵ بر ۱۵ را رقم زده و در سه گیم متوالی برنده این مسابقه شوند.
در پایان این بازی ازارقلیچ کسلخه سرپرست تیم روانکارهای گنبدکاووس به خبرنگار ایرنا گفت: با برتری در این بازی، جایگاه سومی تیم روانکارها در رده بندی جدول لیگ برتر والیبال نشسته قطعی شد و نتیجه بازی پایانی لیگ مقابل نفت آبادان که هفته بعد در آبادان برگزار می شود، تاثیری در جدول نخواهد داشت.

 

منبع : خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها: , , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …