فاجعه در اسبدوانی یعنی اسبی که در مسابقه شرکت نکرده دوپینگی اعلام شود


نماینده مربیان سوارکاری گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حضور شما برای همه ما قوت قلبی شده است، تصریح کرد: اعتراضات شکل گرفته در بهترین روزهای تاریخ ما یعنی جشن چهل سالگی کام همه را تلخ کرد ولی این را بدانید وقتی بچه‌ای گریه می‌کند دردی دارد، یا گرسنه است یا اتفاق برایش افتاده است.

ایری با بیان اینکه هزینه‌های کارگر، علوفه، خوراک و … با افزایش بسیاری رو به رو شده است و مالکان به امید جایزه‌ای که هر چند کم است در مسابقات شرکت می‌کنند، اضافه کرد: اما در عصر تکنولوژی که جوانان ما صنعت هسته‌ای را بومی کردند، چندین ماه نتایج دوپینگ اعلام نمی‌شود و به همین دلیل پرداخت جوایز نیز معطل مانده است.

وی با تاکید بر اینکه در اعلام نتایج دوپینگ بارها اشتباه شده و اسبی که نه شرکت کرده و نه نامش در دفترچه بوده دوپینگی اعلام شده است، افزود: این رفتارها خنده‌دار است و اگر حل نشود مردم اساس کار را زیر سوال خواهند برد.

نماینده مربیان سوارکاری گنبدکاووس با اشاره به اینکه خواسته ما این است که نتایج دوپینگ را به صورت شفاف اعلام کنید، خاطرنشان کرد: نکته بعدی اینکه نمونه‌ها در چه کشوری مورد بررسی قرار گرفته و مسیر تردد نیز با شفافیت اعلام شود.

ایری با بیان اینکه در سال ۹۵ جایزه پنج پره با ۲۰۰ میلیون دریافتی با الان که ۴۰۰ در آمد داریم تغییری نکرده است، تصریح کرد: سوال ما این است که چرا با افزایش درآمدها جایزه‌ها افزایش داده نمی‌شود و چرا تیم ثبت میکروچیپ‌ها برای انجام امور حاضر نمی‌شوند؟

وی بر لزوم بین‌المللی شدن اسب‌های گنبدکاووس تاکید کرد و گفت: ما از شما به عنوان رئیس فدراسیون سوارکاری می‌خواهیم تا مساله قرنطینه را درباره اسب‌های ایرانی حل کرده و بگذارید در سایر کشورها نیز با اسب خودمان شرکت کنیم.

 

منبع : خبرگزاری فارس

برچسب‌ها: , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …