حلیم‌بردی انجم‌روز: بعلت نداشتن زمین تمرین از گنبد به گرگان می رویم

حلیم بردی انجم روز
معرفی چهره‌های نامی در رشته‌های مختلف ورزشی موضوعی است که امروز در تیم‌های ملی مختلف از جمله فوتبال، والیبال، کاراته، کبدی، ژیمناستیک، بدمینتون، بسکتبال و …. به وضوح مشهود است اما نکته‌ای که شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته است درخشش ورزشکاران معلول گنبدکاووس در مسابقات بین‌المللی و افتخارآفرینی برای ایران اسلامی است به شکلی که در سال جاری و در مسابقات پاراآسیایی از چهار مدال کسب شده گلستانی‌های کاروان کشورمان سه مدال خوش رنگ آن متعلق به ورزشکاران گنبدی بوده است.

قهرمان فوتبال هفت نفره معلولان کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به مشکلات عدیده ورزشکاران معلول در گنبدکاووس، افزود: متاسفانه ما که در سطح کشور یکی از بهترین تیم‌ها محسوب می‌شویم در تهیه توپ و لباس ورزشی نیز مشکل داریم.

حلیم‌بردی انجم‌روز با بیان اینکه ما را برای شرکت در مسابقات کشوری از گرگان تا شیراز با مینی‌بوسی بردند که آب از سقف آن چکه می‌کرد، خاطرنشان کرد: واقعا نمی‌دانیم عزمی برای حمایت از ورزشکاران معلول وجود دارد یا فقط این حمایت‌ها یک شعار است.

وی با تاکید بر اینکه نداشتن زمین تمرین برای ما به یک معضل بزرگ در گنبدکاووس تبدیل شده است، اضافه کرد: متاسفانه برای انجام تمرین استاندارد باید به شهر گرگان برویم و متحمل هزینه‌های ایاب و ذهاب بسیاری شویم که تامین آن از عهده ورزشکاران جوان و فاقد درآمد معلول خارج است.

قهرمان فوتبال هفت نفره معلولان کشور با تقدیر از حمایت‌های حداقلی اداره بهزیستی گنبدکاووس، تاکید کرد: ما با تمام وجود علاوه بر اینکه با ورزش کردن خود را از آسیب‌های اجتماعی دور کرده و برای جوانان معلول دیگر انگیزه ایجاد می‌کنیم بارها برای شهر و استان خود افتخار کسب کرده‌ایم اما متاسفانه هیچ‌کس به این موارد توجهی نمی‌کند.

انجم‌روز با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم معلولان را از آسیب‌های اجتماعی، افسردگی و بیماری‌های مزمن نجات دهیم باید ورزش را در این قشر توسعه دهیم، ادامه داد: هزینه‌هایی که ما برای توسعه ورزش معلولان مطالبه می‌کنیم شاید یک هزارم هزینه‌های تیم‌های ورزشی دیگری نیست که در سطح شهر و استان مورد حمایت مسوولان قرار دارند.

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …