عبدالاحد ارمشی: مصدومیت یک بازیکن مانع برد قاطع شد

احد ارمشی

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: مصلحت اندیشی برای دادن استراحت به بازیکن مصدوم تیم باعث شد نتوانیم به یک برد قاطع در برابر درنای ارومیه برسیم.

عبدالاحد ارمشی یکشنبه شب پس از پایان بازی تیم شهرداری گنبدکاووس و درنای ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود اینکه تیم ارومیه از بازیکنان جوانی تشکیل شده، تیم گنبد این توانایی را داشت تا به یک برد قاطع برسد و با کسب سه امتیاز، میدان بازی را ترک کند.


سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس افزود: به دلیل آسیب دیدگی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم گنبد برنامه ریزی کردیم که از وی استفاده نکنیم تا برای بازی های حساس بعدی به صورت آماده در اختیارمان باشد و از همین رو تیم در ابتدای بازی کمی متزلزل ظاهر شد.

وی گفت: تیم درنای ارومیه تیمی جوان و با انگیزه است و بازیکنان آن برای نشان دادن خود در این بازی با جنگندگی در زمین حاضر شدند و این امر، کار را برای تیم شهرداری گنبد مقداری سخت کرده بود.

ارمشی در ادامه بیان کرد: از گیم دوم، بازیکنان شهرداری گنبد برنامه تیمی را در زمین به نمایش گذاشتند و در ادامه توانستیم با یک بازی مناسب، این دیدار را به سود خود به پایان برسانیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد خاطرنشان کرد: از تماشاگران تیم واقعا سپاسگزاریم که در همه شرایط حامی تیم هستند و مارا تنها نگذاشتند.

سرمربی تیم والیبال درنای ارومیه نیز پس از پایان این بازی به خبرنگار ایرنا گفت: خوشحالیم که در شهر گنبد و در حضور تماشاگران خونگرم والیبال بازی کردیم زیرا اینگونه فضاها می تواند به روند رو به رشد بازیکنان تیم که اکثرا از سن و سال کمی برخوردار هستند، کمک نماید.

محمد وکیلی افزود: بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس نسبت به تیم ما از تجربه بیشتری برخوردار بودند و این تجربه باعث شد بازی را به سود خود به اتمام برسانند و البته بازیکنان ما نیز تلاش خود را کردند و نباید از این موضوع غافل باشیم که برد و باخت دو روی ورزش هستند که امروز باخت آن به ما رخ نشان داد.

وی تصریح کرد: از مجموعه تیم شهرداری گنبدکاووس برای میزبانی خوبی که داشتند و از تیم داوری تشکر ویژه می کنم.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته پنجم از مسابقات لیگ برتر مردان کشور عصر یکشنبه در سالن المپیک این شهر میزبان درنای ارومیه بود که در نهایت با کسب نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافت.

برچسب‌ها: , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …