رحمان رئوفی : والیبال آمیخته به خون و زندگی ترکمن های گلستان است

ملی پوش گلستانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران با بیان اینکه والیبال آمیخته به خون و زندگی ترکمن های ساکن گلستان است، گفت: میزبانی از تور جهانی والیبال ساحلی در کنار علاقه شدید مردم استان به این ورزش می تواند زمینه ساز افزایش شور و نشاط اجتماعی شود.

عبدالرحمن رئوفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به میزبانی گلستان از تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه با مدعیان جهانی این رشته به شناسایی نقاط ضعف انجامیده و ملی پوشان گلستانی را در مسیر رسیدن به افتخارات بیشتر قرار خواهد داد.


وی بیان کرد: پیشرفت والیبالیست های ساحلی باز گلستانی در گرو کسب میزبانی های متعدد مسابقات ملی و بین المللی در استان است.

گلستان قطب والیبال ساحلی ایران است و صد درصد اعضای تیم های اعزامی از ایران به بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را گلستانی ها تشکیل می دادند.

ملی پوش گلستانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران به آمادگی ملی پوشان ایرانی در رقابت های تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی که از فردا (چهارشنبه) در بندرترکمن در غرب استان گلستان آغاز می شود، اشاره کرد و گفت: ایران در کنارقزاقستان و تایلند، مدعیان اصلی قهرمانی هستند که امیدواریم با برخورداری از امتیاز میزبانی به این افتخار دست پیدا کنیم .

تیم های جمهوری چک، ساحل عاج ، تایلند، قزاقستان و هشت تیم از ایران در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

عبدالرحمن رئوفی در سال ۲۰۱۷ به همراه بهمن سالمی موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات آسیایی شده بود.

ایران تاکنون دو بار در سال های ۲۰۱۱ با حضور پرویز فرخی و آق محمد سلاق و در سال ۲۰۱۷ با شرکت رحمان رئوفی و بهمن سالمی که همگی گلستانی هستند، قهرمان رقابت های آسیایی شده است.

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …