محسنی نیا : داوری بر نتیجه بازی تاثیر گذاشت/ هواداران گنبدی یار هفتم این تیم بودند

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه یکی از عوامل واگذار کرن نتیجه بازی را اشتباهات داوری دانست و گفت: در مواقع حساس چندبار داور بازی دچار اشتباهاتی شد که در نتیجه بازی تاثیر گذاشت.

جاوید محسنی‌نیا در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اینکه تیم شهرداری گنبدکاووس به یک تیم تمام عیار و قدرتمند تبدیل شده است، اظهار کرد: تیم حریف در خانه خودش و در مقابل تماشاگران پرشور خود بازی می‌کرد و به خوبی توانست از این امتیاز بهره بگیرد.

وی با بیان اینکه تماشاگران گنبدی به صورت کامل و با تمام وجود از تیم شهرداری گنبدکاووس حمایت کردند، افزود: بدون تردید این حمایت همه جانبه نقش بسیار تاثیرگذاری بر بازی گذاشته بود که به نوعی یار هفتم تیم حریف بود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با تاکید بر اینکه دلایل مختلفی را می‌توان در تحلیل بازی و دلایل باخت تیم ما عنوان کرد که برخی فنی و برخی غیرفنی است، گفت: داوری یکی از عوامل غیرفنی بود که در شرایط حساس بازی با چند اشتباه بزرگ ضمن اینکه تیم ما را در حوزه روانی دچار اختلال کرد به نوعی در نتیجه بازی نیز تاثیر گذاشت.

محسنی‌نیا با تبریک برد و امتیاز این مسابقه به تیم شهرداری گنبدکاووس و هواداران این تیم، تاکید کرد: امیدواریم در هفته‌های آتی بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم و بتوانیم در خارج از خانه نیز با قدرت بازی‌های خود را به انجام برسانیم.

 

منبع : خبرگزاری فارس

برچسب‌ها: , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …