ارمشی : پاسور تیم ما جزو سه پاسور برتر والیبال کشور است

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با اشاره به پیروزی تیمش برابر شهرداری ارومیه، گفت: تیم ما هفته به هفته بهتر شده و نظم تیمی‌اش را به دست آورده است.

احد ارمشی امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز به خوبی از امتیاز میزبانی خود استفاده کردیم، اظهار کرد: پس از بازی هفته نخست که شرایط خاص و ویژه‌ای داشت امروز طبق پیش‌بینی قبلی بازی به مراتب آسان‌تری را پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس کم کم دارد به نظم تیمی خود می‌رسد، افزود: انتظار من از همه بازیکنانم این است که هر هفته نسبت به هفته قبل بهتر شده و بازی‌های زیباتری را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در این بازی نسبت به بازی قبلی پیشرفت تیمی خوبی داشتیم، خاطرنشان کرد: امروز پاسور تیم ما توانست توپ را به همه نقاط زمین رسانده و از همه ظرفیت بازیکنان به خوبی استفاده کند.

ارمشی با اشاره به اینکه امروز بخش عمده‌ای از برد را مدیون کاپیتانمان بهبودی هستیم، ادامه داد: در ابتدای فصل که می‌خواستیم یارگیری کنیم تمام تلاشمان را کردیم تا با دقت، بر اساس نیاز تیم و با آنالیز فنی افراد بازیکن جذب کنیم و این باعث شده در همه خطوط بازیکنان خوبی را به خدمت بگیریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بهبودی جزو سه پاسور برتر کشور است، تصریح کرد: از حضور این بازیکن ارزشمند و «ادریس دانشور» و «میکائیل تاجر» که با شرایط مالی تیم ما کنار آمده و به جمع ما اضافه شدند صمیمانه تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با تقدیر از تماشاگران گنبدی حاضر در سالن مسابقه، تاکید کرد: از تماشاگران که کمک کردند تا فضایی شاد و با نشاط و با حضور همه اقوام و اقشار رخ بدهد خیلی ممنونم و باید بگویم که همه ما سرباز این مردم هستیم.

ارمشی با تاکید بر اینکه این تیم خارج از گنبدکاووس هم خوب بازی خواهد کرد، گفت: درست است بر اساس قرعه‌کشی پس از دو هفته بازی در خانه در هفته‌های آتی در خارج گنبدکاووس بازی خواهیم کرد اما بازیکنان ما تجربه بازی در سراسر کشور را دارند و یقین دارم که از هفته آینده در خارج از خانه هم بازی خوبی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ما باید به خاطر این مردم بیشتر زحمت بکشم و تا آخرین لحظه زحمت بکشیم، اضافه کرد: بازی ما با عقاب تهران در هفته آینده با تغییر سالن همراه شده و از خانه والیبال به سالن اختصاصی عقاب منتقل شده است که امیدواریم سالن خوبی بوده و استانداردهای لازم را داشته باشد.

گفتنی است تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر صفر تیم شهرداری ارومیه را شکست داد و به عنوانی یکی از تیم‌های دو برده در صدر جدول قرار گرفت.

 

منبع : خبرگزاری فارس

برچسب‌ها: , , , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …