بهمن سالمی : چشم انتظار تحقق وعده پاداش رئیس فدراسیون والیبال هستیم

بهمن سالمی

عضو تیم ملی والیبال ساحلی گفت: «پرویز فرخی» الگویم در والیبال ساحلی است و امیدوارم تا پایان دنیای حرفه‌ای طوری عمل کنیم که باعث خوشحالی مربیانمان شویم.

بهمن سالمی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان درباره تور تک ستاره جهانی بندرترکمن که از ۱۱ مهرماه آغاز خواهد شد، اظهار کرد: خدارا شاکرم که از مسابقات قهرمانی آسیا سربلند بیرون آمدیم و برای دومین بار در فینال این رقابت‌ها حاضر شدیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی‌های تور تک ستاره جهانی بندرترکمن هم بتوانیم بازی‌های خوبی را ارائه دهیم و به مقام قهرمانی برسیم.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ۶ ماه است که با آرش وکیلی در کنار هم بازی می‌کنیم و از شرایط خوبی برخوردار هستیم و به خوبی به هماهنگی رسیده‌ایم.

سالمی تاکید کرد: والیبال ساحلی ورزشی است که دو بازیکن کنار هم باید با هم هماهنگ باشند و حتی اخلاق و رفتار در زمان استراحت روی بازی تاثیر دارد و با توجه به اینکه ورزشکاران از روحیه خاصی برخوردار هستند، بودن یک زوج خوب در والیبال ساحلی برای موفقیت خیلی مهم است که خوشبختانه شرایط من و آرش خیلی خوب است.

وی گفت: آمادگی بدنی ما خیلی بالا است و امیدوارم بتوانیم در این مسابقات با فضای بازی‌ها خیلی زود هماهنگ شویم و بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه این بازی‌ها در بندرترکمن برگزار می‌شود، زمین برگزاری مسابقات زمینی است که ما بارها در آن تمرین کردیم و مسابقه دادیم و به شرایط جوی اینجا هم عادت داریم و همه شرایط مساعد است که بتوانیم مدال طلای مسابقات را کسب کنیم.

سالمی با تقدیر از برگزار کنندگان این مسابقه به ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان که برای اخذ این میزبانی تلاش کرد، گفت: اوایل سال‌های فعالیت ما در والیبال ساحلی از ابتدایی‌ترین تجهیزات برای والیبال محروم بودیم و زمین خوبی نداشتیم و در استان تنها زمین مناسب‌ همین زمین بندرترکمن بود که خیلی هم شرایط جالبی نداشت.

وی اضافه کرد: زمانی که زمین شهرستان آق‌قلا احداث شد و به زمین بندرترکمن هم رسیدگی شد در حال حاضر دو زمین خوب والیبال ساحلی داریم که این میزبانی باعث شد به زمین بندرترکمن هم توجه بیشتری شود.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی تصریح کرد: به طور قطع برگزاری این مسابقات باعث افزایش انگیزه و علاقه جوانان و نوجوانان در بندرترکمن، آق‌قلا و حتی کل استان گلستان می‌شود و باید قدر این میزبانی‌ها را بدانیم.

سالمی گفت: من به قهرمانی در این مسابقات خیلی امیدوارم و می‌دانم که می‌توانیم قهرمان شویم و امیدوارم با حمایت هواداران این اتفاق رقم بخورد.

وی در خصوص آینده‌اش در والیبال ساحلی و نهایت آرزوی وی در دنیای ورزش حرفه‌ای تصریح کرد: پرویز فرخی الگوی من در والیبال ساحلی بوده و پرویز فرخی یک اسطوره در والیبال ساحلی جهان است.

عضو تیم ملی والیبال ساحلی تاکید کرد: پرویز فرخی و آقای سن‌سبلی من را به تیم ملی معرفی کردند و امیدوارم تا امروز با رسیدن به فینال قهرمانی آسیا توانسته باشیم دلشان را شاد کنیم و امیدوارم تا انتهای دنیای حرفه‌ایم طوری عمل کنیم که این مربیان خوب از ما راضی باشند.

سالمی بیان کرد: من در دوره نوجوانی قرار بود به سمابقاتی اعزام شوم که به دلیل عدم حمایت‌های مالی نمی‌توانستم اعزام شوم و خیلی ناراحت بودم و آقای سن‌سبلی من را از همه نظر حمایت کردند و من را به این مسابقات اعزام کردند و باعث شد دنیای حرفه‌ای والیبال ساحلی من آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه هیچگاه این خوبی وی را فراموش نخواهم کرد و همیشه مدیون وی هستم، درباره حمایت‌های امروز فدراسیون والیبال، تاکید کرد: تا امروز هر کاری از دستشان بر می‌آمد برای ما انجام دادند و رئیس فدراسیون قول پاداش رسیدن به فینال مسابقات آسیایی را به ما دادن که امیدوارم این پرداخت پاداش هرچه زودتر انجام تا برخی از مشکلات مالی ما هم حل شود و اگر این پاداش زودتر پرداخت شود ما هم خوشحال می‌شویم.

سالمی درباره تغییر زوج‌های تیم‌های والیبال ساحلی، گفت: این تشخیص سرمربی تیم ملی بود و خیلی هم بد نشد چون در حال حاضر هر دو تیم ملی والیبال ساحلی الف و ب ما تقویت شد و مقام‌های خوبی در این مدت کسب شد و نظر سرمربی هم تقویت هر دو تیم بود.

 

منبع : خبرگزاری فارس

برچسب‌ها: , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …