رحمان رئوفی : تایلند و قزاقستان حریفان اصلی ما هستند/ آماده قهرمانی هستیم

عضو تیم ملی والیبال ساحلی گفت: خوشبختانه با توجه به میزبانی مسابقات در بندرترکمن و آمادگی بدنی خوبی که داریم آماده قهرمانی هستیم و حتی معتقدم ما در این مسابقات تور تک ستاره جهانی بندرترکمن محکوم به قهرمانی هستیم.

رحمان رئوفی امشب پس از ورود به محل اقامت تیم‌های شرکت کننده در بازی‌های تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی بندرترکمن، در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: این مسابقات برای نخستین‌بار است که در استان گلستان برگزار می‌شود و خدارا شاکریم که این مسابقات در منطقه‌ای که خودمان در آن زندگی می‌کنیم این مسابقات برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مردم منطقه بندرترکمن و آق‌قلا عاشق والیبال هستند و این رشته ورزشی را به خوبی می‌شناسند و حتی در مراسم‌های عروسی هم ما در بندرترکمن و آق‌قلا والیبال بازی می‌کنیم که این نشان از عشق مردم این منطقه به والیبال است.

عضو تیم ملی والیبال ساحلی خاطرنشان کرد: خوشبختانه از مسابقات آسیایی برگشتیم و از آمادگی خوبی برای این مسابقبات برخورداریم و فقط کمی خسته راه هستیم اما امیدواریم که بتوانیم در این مسابقات قهرمان شویم.

رئوفی گفت: هدف ما برای این مسابقات کسب قهرمانی است چون ما مقام دوم و سوم را در تورهای جهانی داریم و تلاش خواهیم کرد با توجه به اینکه ما میزبان هستیم بتوانیم قهرمانی را در ایران ثبت کنیم.

وی گفت: هشت تیم از ایران در این مسابقات حاضر هستند و همه تیم‌ها شانس مدال دارند اما انتظار از دو تیم اول ملی والیبال ساحلی ما بیشتر است و امیدوارم بتوانیم برای کشورمان افتخارآفرین باشیم.

عضو تیم ملی والیبال ساحلی تصریح کرد: تایلند و قزاقستان همیشه حریفان ما بودند و تایلند دو تیم جوان و خوبی را به این تور آورده که در مسابقات آسیایی هم این دو تیم حضور داشتند و سال گذشته در تورهای داخلی خودشان بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند.

رئوفی با تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان گلستان برای برقراری شرایط میزبانی این مسابقات، گفت: دوست دارم این اتفاقات ادامه داشته باشد چون مردم منطقه ما عاشق والیبال هستند و ما برای پیشرفت والیبالیست‌های ما در عرصه ملی و جهانی نیاز است این مسابقات بیشتر در گلستان برگزار شود.

وی تاکید کرد: مطمئن هستم از این مسابقات استقبال خیلی خوبی شود و از تمام استان برای دیدن این مسابقات در محل برگزاری مسابقات حاضر خواهند شد.

عضو تیم ملی والیبال ساحلی تاکید کرد: ما در این مسابقات محکوم به قهرمانی هستیم چون باید در این شرایط قهرمان شویم و دو تیم اول ملی والیبال ساحلی از مسوولیت بیشتری برخوردار هستند.

رئوفی گفت: سعی خواهیم کرد با تمرکز در این مسابقات حاضر شویم و بتوانیم خواسته هواداران را برآورده کنیم.

 

منبع : خبرگزاری فارس

برچسب‌ها: , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …