سرمربی اسبق تیم ملی: انتظار دعوت دوباره از سردار آزمون را نداشتم

جلال طالبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه تاکید کرد که انتظار دعوت دوباره از سردار آزمون بعد از خداحافظی از بازی های ملی را برای حضور در اردوی این تیم نداشته است.

جلال طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فهرست ۲۹ نفره بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی از سوی کارلوس کی روش، گفت: کی‌روش مسئول فنی تیم ملی است و نفرات مورد نظر خود را انتخاب کرد.


وی با بیان اینکه ملاک انتخاب بازیکنان تیم ملی در گذشته را نمی داند، اظهار داشت: کی روش برای انتخاب فهرست ۲۹ نفره کنونی دلایل خودش را دارد و بهتر است در رسانه های ایرانی ابهامات به وجود آمده درباره بازیکنان دعوت شده را برطرف کند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه زمانی کی روش حاضر نشد حتی پس از عذرخواهی سیدمهدی رحمتی بابت خداحافظی اش از تیم ملی، وی را بار دیگر دعوت کند ولی سردار آزمون را که پس از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کرد بار دیگر به اردو دعوت کرده است، گفت: انتظار نداشتم بازیکنی که از تیم ملی خداحافظی کرده دوباره دعوت شود؛ شاید مشکل خانوادگی سردار آزمون را حل کردند و دیگر گرفتاری خانوادگی ندارد که دوباره به تیم ملی دعوت شده است.

طالبی تصریح کرد: کمتر اتفاق می افتد بازیکنی به اردوی تیم ملی دعوت شود که پیشتر از آن خداحافظی کرده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه در مورد شانس ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۹ در امارات اضافه کرد: دیگر جام ملت ها مانند جام جهانی نیست که ببازیم و مردم به خیابان ها بیایند و شادی کنند؛ قطعاً کار سختی را پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه انتظارات از تیم ایران به عنوان تیمی که چندین سال است عنوان اول آسیا را یدک می کشد، بسیار بالاست، گفت: باید تدابیر لازم را برای موفقیت در جام ملت های آسیا داشته باشیم‌.

اولین اردوی تیم ملی فوتبال ایران پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در حالی پیگیری می‌شود که ابهامات زیادی در مورد نفرات دعوت شده به این اردو وجود دارد.

برچسب‌ها: , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …