سالمی پس از حذف شدن : پنجمی در بازی های آسیایی نتیجه بدی نیست

بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال ساحلی ایران می گوید: بازی سختی در برابر نماینده قطر داشتیم و می توانستیم در برابر این تیم پیروز شویم.

بهمن سالمی پس از شکست دو بر یک تیمش در برابر قطر،با بیان اینکه تیم قطر تیم المپیکی بود،بیان کرد: تیم قطر از دو بازیکن خوب دنیا بهره می برد که اخیرا در تور جهانی ۵ ستاره شرکت کرده بود و به مقام سوم جهان دست یافته بود.

وی افزود: در ست اول بد شروع کردیم اما در ست دوم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما در ست سوم پا به پای رفتیم اما نتوانستیم پیروز باشیم.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران خاطرنشان کرد: تمرینات پر فشاری را پشت سر گذاشتیم امیدواریم در مسابقات قهرمانی آسیا در دو ماه آینده جبران کنیم.

وی در پایان گفت: پنجمی در بازی های آسیایی نتیجه بدی نیست اما به آینده امیدواریم که جبران کنیم‌.

همچنین آرش وکیلی دیگر ملی پوش تیم ملی ب کشورمان با بیان اینکه در بازی های آسیایی بسیار بد شانس بودیم،گفت: در مرحله یکچهارم نهایی با قرعه بسیار بدی رو به رو شدیم.

وی تصریح کرد: با هر قرعه ای غیر از قطر اگر مواجه می شدیم پیروز می شدیم چون شرایط ما بسیار خوب بود.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان ادامه داد: تشکر ویژه دارم از بهمن سالمی بار تیمی من که با تجربه خود به من کمک کرد.

 

 

دوم شهریور ۱۳۹۷
سالمی: در برابر ژاپن بی نقص بودیم

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان می گوید: در برابر تیم قدرتمند ژاپن بی نقص بازی کردیم.

بهمن سالمی پس از برد دو بر صفر تیمش در برابر نماینده ژاپن با بیان اینکه تیم ژاپن یکی از تیم های با سابقه آسیا بود،گفت: تیم ژاپن را به خوبی آنالیز کرده بودیم و بسیار بی نقص ظاهر شدیم.

وی افزود: تمام مواردی که کادرفنی به ما گفته بود توانستیم در برابر ژاپن‌ اجرا کنیم ‌.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان با اشاره به بازی فردا در برابر قطر،گفت: تیم قطر تیم بسیار خوبی بوده و ما برای هدفی که داریم به میدان می رویم و تلاش میکنیم تا به بهترین نتیجه ممکن دست یابیم.

بهمن سالمی در پایان گفت : از لحاظ روحی و روانی آماده ایم و در شرایط مطلوبی قرار داریم.

 

 

۳۱ مرداد ۱۳۹۷
بازیکنان تیم ملی ب ایران پس از برتری در برابر قطر چه گفتند؟

بازیکن تیم‌ملی والیبال ایران ب بعداز پیروزی در برابر قطر می گوید: از عملکرد خود راضی نیستم و در برابر قطر بسیار پراشتباه ظاهر شدیم.

بهمن سالمی پس از برد دو بر یک تیمش در برابر قطر،با بیان‌اینکه مقابل قطر پراشتباه بودیم،گفت: قدرت شکست‌نماینده قطر را در دو ست داشتیم اما در طول بازی دچار اشتباهاتی شدیم.

وی ادامه داد: در برابر قطر بسیار پراشتباه ظاهر شدیم که در ست های دوم‌ و سوم‌ اشتباهاتمان را کاهش دادیم و در نهایت توانستیم پیروز شویم.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران با تاکید بر اینکه در گروه خود صدرنشین شدیم،افزود: فردا پنجشنبه دور مقدماتی این رقابت ها به پایان می رسد و بر روی مرحله یک شانزدهم تمرکز می کنیم.

همچنین‌ آرش وکیلی دیگر بازیکن تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران با بیان اینکه از عملکرد خود در بازی با قطر راضی نیستم،خاطرنشان کرد: بهمن سالمی یار تیمی من در این بازی با تجربه ظاهر شد و خیلی در پیروزی ما نقش داشت.

وی تصریح کرد: در بازی های مرحله یک شانزدهم قطعا جبران خواهیم کرد در بازی های آتی باید اشتباهاتمان را رفع کنیم.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران در پایان گفت: تمام تمرکزمان به دور بعدی بازی های آسیایی بوده و تلاش میکنیم تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

 

۲۹ مرداد ۱۳۹۷
سالمی: با تجربه خود تایلند را شکست دادیم

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ب ایران گفت: در بازی مقابل تایلند با تجربه ظاهر شدیم.

بهمن سالمی پس از برد تیمش در برابر تایلند،گفت: در نخستین دیدار بازی های آسیایی بسیار خوب و با تجربه ظاهر شدیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در والیبال ساحلی شرایط آب و هوایی بسیار تاثیرگذار بوده ما به خوبی با شرایط هماهنگ شدیم و توانستیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم.

بازیکن تیم ملی ساحلی ایران ادامه داد: در اوایل بازی بد شروع کردیم اما در ادامه خوب ظاهر شدیم و در ست دوم چندین امتیاز از حریف عقب بودیم که توانستیم به خوبی جبران کنیم و پیروز میدان شویم.

سالمی در پایان گفت: امیدوارم فردا در برابر مالدیو هم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و در نهایت به عنوان سرگروه به مرحله بعدی صعود کنیم.

 

منبع : فدراسیون والیبال

برچسب‌ها: , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …