رئوفی پس از شکست : هر چه توان داشتیم را در زمین گذاشتیم

بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان می گوید: در برابر نماینده چین بازی کردیم اما قدرت شکست چینی ها را نداشتیم.

رحمان رئوفی پس از شکست دو بر صفر تیمش در برابر چین،گفت: امروز در مرحله یکچهارم نهایی بازی های آسیایی دیدار بسیار حساسی در برابر تیم چین داشتیم. تیم چین از تیم های صاحب نام آسیا بوده حتی به عنوان قهرمانی آسیا دست یافته است‌.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان با اعلام‌ اینکه خیلی خوب بازی کردیم،تصریح کرد: شرایط تیم چین خیلی بهتر بود و از ما برتر بود. ما هر چه در توان داشتیم در میدان مسابقه اجرا کردیم اما زورمان به چینی ها نرسید.

 

۳۰ مرداد ۱۳۹۷
رئوفی: هدف ما سرگروهی است

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران گفت: خوشحالیم که بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

رحمان رئوفی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش در برابر تیمور شرقی، با بیان‌اینکه بازی آسانی بود،گفت: اولین دیدارمان در بازی های آسیایی بود با توجه به تمریناتی که داشتیم به راحتی توانستیم پیروز شویم.

وی تصریح کرد: تمام مواردی که کادر فنی قبل از آغاز بازی به ما گفته بودند را به خوبی در طول بازی به اجرا در آوردیم و خوشحالیم که بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران با اعلام اینکه برای سرگروهی در گروه خود هدف گزاری کردیم، ادامه داد: تلاش میکنیم تا با پیروزی در بازی های آتی به عنوان سرگروه به دور بعدی صعود کنیم.

رئوفی خاطرنشان کرد: بازی امروز در برابر تیمور شرقی را فراموش کردیم و به بازی روزچهارشنبه در برابر ژاپن فکر می کنیم.

 

منبع : فدراسیون والیبال

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …