زهرا دانایی ملی پوش گنبدی : هدف مان قهرمانی در بازی های پاراآسیایی است

زهرا دانایی

ملی پوش گلستانی تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران گفت: کسب مدال طلا، مهمترین هدف و انگیزه این تیم از حضور در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا است.

زهرا دانای طوس روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی تیم ملی و آمادگی بازیکنان، کسب نقره در این رویداد آسیایی حتمی و در دسترس است که می کوشیم با تمرینات آماده سازی مناسب، خوشرنگ ترین مدال را برای کاروان ایران به ارمغان بیاوریم.


وی بیان کرد: ایران از قدرت های والیبال نشسته زنان آسیا است و این مسابقات می تواند تثبیت کننده جایگاه برتر تیم ما و زنگ خطری برای رقبای فراقاره ای و جهانی باشد.
این ملی پوش گلستانی به روند آماده سازی تیم والیبال نشسته زنان ایران برای حضور در جاکارتا هم اشاره کرد و گفت: تیم ملی تاکنون ۵ اردوی آماده سازی در استان های مختلف برگزار کرده و مطابق برنامه ریزی کادر فنی تا شروع مسابقات در ۳ اردوی دیگر شرکت می کند.
دانای طوس ادامه داد: با تمرینات فشرده و حضور مداوم در این اردوها، آمادگی مناسبی برای شرکت در بازی های پارآسیایی جاکارتا دارم و تلاش می کنم در موفقیت تیم ملی و کسب مدال خوشرنگ طلا نقش آفرین باشم.
وی از حمایت مسوولان فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان و اداره کل گلستان تقدیر کرد و گفت: با وجود برخی کمبودها که جامعه ورزش جانبازان با آن دست به گریبان است، والیبال نشسته زنان ایران روزهای آرام و بدون حاشیه ای را سپری کرده و برای افتخار آفرینی آماده می شود.
ملی پوش گنبدی والیبال نشسته زنان ایران اضافه کرد: مسوولان ورزش این شهرستان با اختصاص زمان تمرین مناسب، در اختیار قرار دادن سالن بدنسازی و همه امکانات مورد نیاز از عوامل موثر در تداوم حضورم در تیم ملی بوده و تلاش کرده اند تا موانع انجام تمرین و اعزام به مسابقات را تا حد امکان از پیش رو بردارند.
دانای طوس ادامه داد: با وجود این همراهی، بسیاری از استعدادهای ورزشی جانبازان و معلولین گلستان انگیزه ای برای ورود به ورزش قهرمانی و حرفه این ندارند و گوشه نشینی را به تمرین، مسابقه و نشاط ناشی از موفقیت در آن ترجیح می دهند.
به گفته وی، اگر امکان و انگیزه لازم برای حضور این افراد در ورزش حرفه ای فراهم شود، با توجه به پتانسیل فراوان جامعه جانبازان و معلولین گلستان امید به افزایش ملی پوشان و مدال آوران ورزش استان در رویدادهای مهم و معتبر جهانی و آسیایی وجود دارد.
براساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان گلستان ۲۴ ورزشکار استان به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا اعزام می شوند.
زهرا دانای طوس، احمد ایری و آرش خرمالی در والیبال نشسته زنان و مردان نمایندگان ورزش جانبازان و معلولان گلستان در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا هستند.
هجدمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۷ مرداد ماه و سومین دوره رقابت های پاراآسیایی جاکارتا از ۱۵ مهر ماه امسال در پایتخت کشور اندونزی برگزار می شود.
یک طلای والیبال نشسته مردان با حضور احمد ایری، آرش خرمالی و آرش قره قولپاقی و نقره زهرا دانای طوس در والیبال نشسته زنان راه آورد ورزشکاران گلستانی از بازی های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی بود.

برچسب‌ها: ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …