زهرا دانایی ملی پوش گنبدی به همراه یارانش در مسابقات جهانی نهم شدند

(عملکرد 1397)
زهرا دانایی ملی پوش والیبال نشسته گنبدی (شماره ۱۱)

در ششمین روز از رقابت های قهرمانی جهان والیبال نشسته هلند، تیم ملی بانوان ایران، با نتیجه سه بر یک ژاپن، حریف سنتی آسیایی خود را شکست داد و بعد از چین به رنک دوم آسیا بازگشت.

بانوان ملی پوش کشورمان با برتری در ست های دوم، سوم و چهارم و امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۷ تنها ست اول را ۲۱ بر ۲۵ به حریف آسیایی خود واگذار کردند.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با یک برد مقابل اسلوونی و دو باخت مقابل چین و ایتالیا پس از مرحله مقدماتی، در گروه تیم های نهم تا دوازدهم جهان قرار گرفت و شب گذشته نیز با نتیجه ی ۳ بر صفر بر روآندا غلبه کرد.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران با قرار گرفتن در جایگاه نهم جهان به کار خود در هفدهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان پایان داد.

 

منبع : فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین

 

با حضور والیبالیست گلستانی به دست آمد
نخستین پیروزی بانوان ایرانی در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان

خبر مورخه : ۲۶ تیرماه ۱۳۹۷

تیم والیبال نشسته بانوان کشورمان نخستین پیروزی خود در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان در هلند را کسب کرد.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان که برای مسابقات قهرمانی جهان به هلند اعزام شد شامگاه گذشته نخستین پیروزی خود برابر تیم ملی والیبال نشسته بانوان اسلونی را به دست آورد.

زهرا دانایی طوس تنها نماینده گلستانی حاضر در این تیم است که در این بازی نمایش خوبی را از خود ثبت کرد و تیم ملی موفق شد این دیدار را با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در دیدار بعدی باید به مصاف چین خواهد رفت که این دیدار امروز ساعت یک به وقت محلی برگزار خواهد شد.

در این رقابت‌ها ۱۶ تیم از کشورهای مختلف حضور دارند که در چهار گروه با هم به رقابت خواهند پرداخت و تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان با کشورهای چین، اسلونی و ایتالیا هم گروه است.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان با حضور در این رقابت‌ها، خود را برای مسابقات آسیایی جاکارتا و کسب موفقیت و سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ آماده می‌کند.

 

منبع : خبرگزاری فارس

برچسب‌ها: , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …