رحیمیان: مراقب برخی افراد باشید که به دنبال سهم‌خواهی‌ها در ورزش گنبد هستند

اخبار
محمدعلی رحیمیان

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با اشاره به برخی همراهی‌های مشروط با این اداره از سوی برخی افراد، گفت: مشکل ورزش گنبدکاووس سهم‌خواهی به بهانه همراهی است.

محمدعلی رحیمیان امروز در جمع خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات شهرستان گنبدکاووس در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان که در سالن اجتماعات موسسه مهرآفرینان جوان برگزار شد با اشاره به اینکه از همه مردم، مسوولان، ورزشکاران و ورزش دوستان گنبدی که در طی ۶ ماه گذشته با بنده همکاری کرده و از من حمایت کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش گنبدکاووس فقط با همدلی و همیاری همه ظرفیت‌های موجود در گنبدکاووس ممکن خواهد بود، افزود: در مسیر همدلی باید مراقب برخی همدلی‌های مشروط افراد خاصی باشیم که به دنبال سهم‌خواهی‌ها از ورزش شهرستان هستند.

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه این سهم‌خواهی‌ها یکی از بزرگترین مشکلات ورزش گنبدکاووس است، خاطرنشان کرد: امیدوارم گنبدکاووس بالاخره بتواند با عبور از این موانع و مشکلات بزرگ و حیاتی به جایگاه واقعی خود در ورزش استان گلستان و کشور برسد.

رحیمیان مدیریت یک اداره را به دوی امدادی تشبیه کرد و گفت: هر شخصی در زمان مدیریت خود وظیفه دارد تا کارها و مسوولیت‌های محول شده به خود را به پیش برده و در زمان مشخصی به نفر بعدی تحویل دهد تا او با نفس‌های تازه و سیستم حرکتی خود آن را به سرمنزل بعدی برساند.

وی با اشاره به اینکه با وجود اطلاع از برنامه تکریم و معارفه در روز یکشنبه صبح، تا انتهای وقت دیشب در دفتر کار خودم مشغول کار و جلسات فنی با ورزشکاران و برخی هیئت‌ها و مدیران بودم، ادامه داد: حتی اگر یک ساعت هم فرصت برای خدمت به مردم و نظام اسلامی داشته باشم آن را به بهترین نحو استفاده خواهم کرد.

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با بیان اینکه خدم را سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دانم، گفت: در هر جایگاه و مسوولیتی که قرار بگیرم با تمام وحود و بدون هیچ دلخوری به کار برای مردم این سرزمین ادامه خواهم داد.

رحیمیان با تاکید بر ظرفیت‌های بی‌نظیر ورزش گنبدکاووس در سطح استان گلستان و کشور، اضافه کرد: به طور قطع می‌توان گفت که کل ورزش استان را اگر در یک کفه ترازو گذاشته و ورزش گنبدکاووس را در کفه دیگر ترازو بگذاریم افتخارات، توفیقات و درخشش‌ها در سطحح مختلف ملی و بین‌المللی برابری خواهد کرد.

گفتنی است محمدعلی رحیمیان صبح امروز و فقط پس از ۶ ماه مدیریت در اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس به دلایل نامعلوم و احتمالا فشارهای برخی مسوولان در مراسمی با حضور معاون مدیرکل اداره ورزش و جوانان و معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه گنبدکاووس جای خود را به حجت‌الله یوسفی داد.

 

منبع : خبرگزاری فارس

برچسب‌ها: ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …