جهانبخش: با توجه به عملکرد اداره ورزش، تغییر رحیمیان ظلم به مردم و ورزش گنبد است

رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس که پنج ماه و ۱۰ روز پیش معارفه شده بود، تغییر کرد و روز یکشنبه با حضور معاون اداره کل ورزش و جوانان گلستان و نیز معاون سیاسی فرماندار ویژه این شهرستان جای خود را به رییس جدید داد.

در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس که روز یکشنبه برگزار شد، رییس سابق این اداره در سخنانی علت تغییر خود را ایستادن در مقابل سهم خواهی دیگران دانست.

محمدعلی رحیمیان گفت: با وجود برخی همدلی ها و همراهی ها درحوزه ورزش گنبدکاووس، سهم خواهی بزرگترین مشکل ورزش این شهرستان است.

وی اضافه کرد: بنده براساس اعتقادی که دارم و آن نیز تنها خدمت به مردم و ورزشکاران و کسب رضایت آنان است، در مقابل کسانی که درکنار همدلی، به دنبال سهم خواهی بوده یا هستند، ایستادم و بهای سنگین و تلخی نیز بابت این اعتقاد دادم.

وی تصریح کرد: از روز اول که معارفه شدم به همکاران و هیات های ورزشی گفتم که هدف بایستی فقط خدمت به مردم باشد و اگر دنبال سهم خواهی باشید قطعا فرصت های خدمتگزاری و ظرفیت های ورزش این شهرستان هدر می رود و می سوزد.

رییس سابق اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس ادامه داد: این شهرستان در ورزش قهرمانی بالاترین سهم را در استان گلستان دارد و رشد و توسعه این جایگاه قطعا نیازمند همدلی و همراهی بیشتر است.

رحیمیان همچنین با قدردانی از تلاش ها و همراهی هیات های ورزشی گنبدکاووس و نیز برخی مسئولان شهرستان در مدت مسئولیت خود، ابراز امیدواری کرد: این همراهی ها در دوره رییس جدید بهتر و بیشتر ادامه داشته باشد.

در این جلسه آقای کورش جهانبخش رییس هیات بسکتبال گنبدکاووس نیز تغییر مدیریت ورزش و جوانان این شهرستان در مدت پنج ماه را شوک آور دانست و گفت: با وجود تلاش هایی که رییس قبلی انجام داده و موجب رضایت ورزشکاران و مردم است اما این تغییر ظلم به مردم و ورزش این شهرستان است.

قاسم برزمینی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان نیز در این مراسم گفت: انتخاب رییس جدید اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با مشورت برخی مسئولان این شهرستان از جمله نماینده مجلس، ائمه جمعه و فرمانداری ویژه صورت گرفته است.

در این مراسم با قدردانی از تلاش های محمدعلی رحیمیان رییس سابق ورزش و جوانان گنبدکاووس، حبیب الله یوسفی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

 

منبع : خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها: , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …