در کمتر از شش ماه رئیس اداره ورزش گنبدکاووس دو بار تغییر کرد !

تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش گنبد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان گنبدکاووس با تاکید بر عدم دخالت شخصی در جابجایی رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، گفت: تغییر در این جایگاه تصمیم مستقل اداره کل ورزش و جوانان است.

امروز گنبدکاووس میزبان مراسمی بود که از برگزاری آخرین نسخه آن هنوز ۶ ماه نمی‌گذشت اما برخی حواشی و اتفاقات پشت پرده باعث شده بود تا مردم و به ویژه ورزش دوستان گنبدی شاهد تکرار این مراسم یعنی تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس باشند.

مراسمی که بیش از هر چیز اندوه، ابهام، گلایه‌مندی، بغض و مظلومیت بر آن سایه انداخته بود و تمامی اذهان و دل‌ها مملو از حرف‌های ناگفته‌ای بود که بدون تردید بیان آن به بحرانی شدن ورزش گنبدکاووس منجر می‌شد و بزرگان ورزش گنبدکاووس با فرو خوردن این بغض بار دیگر مهر سکوت بر لبان خود زدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان گنبدکاووس در این مراسم با اشاره به عملکرد موفق و فوق‌العاده محمدعلی رحیمیان در اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: ایشان در طی مدت مدیریت خود که حدود ۶ ماه به طول انجامید واقعا عملکرد درخشان و خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

برزمینی با اشاره به اینکه در موضوع تغییر رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان به صورت مستقل تصمیم گرفته است، خاطرنشان کرد: هیچ شخص و یا گروهی اداره‌کل را تحت فشار برای جابه‌جایی قرار نداده و این یک تصمیم داخلی و درون سازمانی بوده است.

وی با تقدیر از حمایت‌ها، راهنمایی‌ها و مساعدت نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس، فرماندار ویژه و ائمه جمعه این شهرستان، ادامه داد: امیدواریم این حمایت‌ها و راهنمایی‌ها در دوران مدیریت جدید نیز تداوم داشته و رنگ تعامل و همدلی بیشتری به خود بگیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان گنبدکاووس با بیان اینکه ورزش گنبدکاووس در بسیاری از بخش‌ها در سطح استان گلستان سرآمد است، افزود: در شهرستان گنبدکاووس ۴۶ هیئت ورزشی مشغول به فعالیت هستند که اغلب آنها موفق و دارای قهرمانان ملی و بین‌المللی شاخص و بعضا ملی‌پوش هستند.

برزمینی با تاکید بر اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان نیز در شهرستان گنبدکاووس با تلاش‌های فرماندار ویژه و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان بسیار موفق عمل کرده است، گفت: برنامه‌های بسیار خوب و ویژه‌ای با محوریت جوانان در گنبدکاووس برگزار شده و برخی دیگر برنامه‌ها نیز طراحی و در دست اجرا قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه هر آمدنی بدون تردید بک رفتن را نیز با خود به همراه دارد، تصریح کرد: امروز به جای محمدعلی رحیمیان یکی از نیروهای باسابقه و توانمند اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان که در استان قزوین سابقه مدیریت در چند شهرستان و معاونت اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین را در کارنامه دارد و در استان‌های مازندران و گلستان نیز در مسوولیت های متعدد ورزشی حضور داشته است بر مسند سرپرستی اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس تکیه خواهند زد.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز در این مراسم با تقدیر از حضور باشکوه و پرتعداد ورزشکاران، ورزشدوستان و مدیران هیئت‌های ورزشی در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، گفت: این حضور و عرض ارادت‌ها به محمدعلی رحیمیان گواه فعالیت موفق و درخشان ایشان در طول دوره کوتاه مدیریت ایشان است.

فرهاد شیبک با بیان اینکه در طول دوران مدیریت محمدعلی رحیمیان بدون تردید اتفاقات بسیار خوب و ارزنده‌ای برای ورزش گنبدکاووس رخ داد، افزود: آنچه به عنوان انتظار و مطالبه در جلسه معارفه آقای رحیمیان از او خواسته بودیم در همین مدت کوتاه به طور کاملا روشنی در شهرستان به منصه ظهور رسید.

وی با تاکید بر اینکه مدیران ورزش استان گلستان باید از محمدعلی رحیمیان در پست‌های مدیریتی استان گلستان استفاده کنند، خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که تجارب ارزنده ایشان باید در مجموعه ورزش استان گلستان به کمک ورزش و جوانان بیاید.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه حجت‌الله یوسفی نیز که از امروز بر کرسی مدیریت ورزش شهرستان گنبدکاووس می‌نشیند فردی با سابقه و با تجربه است، گفت: امیدواریم ایشان نیز راه مدیر گذشته را برای استفاده و توسعه همه رشته‌های ورزشی بدون تبعیض ادامه دهد.

پس از سخنان مدیران استانی و شهرستانی تعدادی از هیئت‌های ورزشی با اهدای هدایایی از محمدعلی رحیمیان به پاس خدمات شایسته وی تقدیر کرده و تعدادی از ورزشکاران و رسانه‌ها نیز از تغییر زودهنگام و کمتر ۶ ماهه در مدیریت ورزش گنبدکاووس تحت فشار برخی مسوولان خاص انتقاد کردند.

گفتنی است در پایان این مراسم نیز ضمن تقدیم ابلاغ و حکم مسوولیت حجت‌الله یوسفی به عنوان مدیر جدید ورزش و جوانان گنبدکاووس با اهدای لوحی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از تلاش‌های محمدعلی رحیمیان تقدیر به عمل آمد.

 

منبع : خبرگزاری فارس

برچسب‌ها: , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …