مراسم رسمی استقبال از «سردار آزمون» در بازگشت از جام جهانی برگزار شد

سردار آزمون

مراسم رسمی استقبال از سردار آزمون با حضور پرشور مردم و مسوولان استان گلستان در ورزشگاه آزادی گنبدکاووس برگزار شد.

سردار آزمون بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال کشورمان که این روزها و پس از انتقادات جسته و گربخته برخی در صفحات مجازی از عملکرد وی که بعضا با اهانت‌های گستاخانه به او و خانواده‌اش همراه شد در صدر اخبار ورزشی رسانه‌ها قرار داشت پس از ورود به ایران اسلامی تصمیم خود را برای کناره‌گیری از تیم ملی فوتبال بنا به دلایل شخصی از جمله برخی جسارت‌ها به خانواده‌اش اعلام کرد.

او با تدبیر مسوولان زادگاهش در شهرستان گنبدکاووس پس از ورود به این شهرستان مورد استقبال رسمی مسوولان ارشد شهرستانی قرار گرفت و سپس با حضور در استادیوم ۵ هزار نفری آزادی این شهرستان در مراسم رسمی و مردمی استقبال از او شرکت کرد.

بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال کشورمان در این مراسم ضمن قدردانی از مسوولان و مردم به دلیل برگزاری این مراسم ارزشمند، گفت: من به داشتن چنین همشهریان و هموطنانی افتخار می‌کنم و امیدوارم که نتایج تیم ملی فوتبال شما را خوشحال کرده باشد.

* پوشیدن پیراهن ملی برای هر کسی افتخار است

سردار آزمون با بیان اینکه من صدای درخواست همه شما مردم عزیز و مسوولان را درباره تصمیم جدایی‌ام از تیم ملی شنیدم و به آن احترام می‌گذارم، اظهار کرد: شما نیز بدانید که این تصمیم را از مدتی پیش و به دلیل برخی مشکلات شخصی گرفته‌ام و باید زمان بگذرد تا بتوانم بر آنها غلبه کنم.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم دوباره روزی بیاید که بتوانم در تیم ملی فوتبال کشورم به بازی ادامه دهم، اضافه کرد: پوشیدن لباس تیم ملی برای هر کسی افتخار است اما باور کنید در شرایط حاضر چاره‌ای جز این نداشتم و مطمئن هستم که همه شما من را درک خواهید کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در این مراسم با اشاره به اینکه سردار آزمون علاوه بر ارزش‌های فنی از جمله قهرمانان بااخلاق و محجوب کشورمان است، گفت: همه مردم ایران به سردار به عنوان یکی از فرزندان غیرتمند کشورمان افتخار می کنند.

عبدالقدیر کریمی با بیا اینکه بنده به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان و به نمایندگی از همه مردم این شهرستان و شاید ایران اسلامی از سردار آزمون می‌خواهیم در تصمیم خود درباره کناره‌گیری از تیم ملی تجدید نظر کند، افزود: سردار آزمون یک سرمایه ملی است که باید آن را قدر دانسته و با عشق و علاقه او را برای میادین بعدی حفظ کرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کس افتخارآفرینی‌های سردار آزمون را در بازی‌های تیم ملی فراموش نخواهد کرد، ادامه داد: ما منتظر هستیم تا سردار چند روزی استراحت کرده و خانواده وی نیز از روسیه به گنبدکاووس برسند تا بتوانیم بار دیگر درباره تصمیم او با یکدیگر گفت‌و‌گو کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه امیدواریم شرایطی به وجود بیاید که با رفع مشکلات سردار آزمون بتوانیم این بازیکن ارزشمند را دوباره در لباس مقدس تیم ملی ببینیم، تصریح کرد: سردار آزمون هم خودش به شدت علاقه‌مند به حضور در تیم ملی است اما فعلا بنا به دلایلی ترجیح می‌دهد از تیم فاصله داشته باشد.

* برخی از نمایندگان مجلس خواستار تجدید نظر سردار آزون در تصمیمش هستند

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم استقبال رسمی از سردار آزمون با اشاره به اینکه بنده حامل پیغام تقدیر و تشکر بسیاری از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در سرتاسر کشور از سردار هستم، گفت: وقتی به دوستان همکارمان گفتم که امروز میزبان سردار آزمون خواهم بود همه آنها از من خواستن سلام گرم و پیام تشکر آنها را به بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال ابلاغ کنم.

قره‌جه طیار با بیان اینکه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز پس از حضور در گنبدکاووس به بنده امر کردند که ضمن تشکر از سردار آزمون از وی بخواهیم در تصمیم خود تجدید نظر کند، تصریح کرد: امیدواریم سردار آزمون پس از استراحت و بررسی مجدد شرایط و با مشورت گرفتن از بزرگان آن تصمیمی را بگیرد که به صلاح او و فوتبال کشورمان است.

وی با تقدیر از معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس که شرایط برگزاری مراسم رسمی استقبال از سردار آزمون، تاکید کرد: برگزاری این مراسمات علاوه بر تقویت انگیزه قهرمانان موجب معرفی الگوهای صحیح رفتاری به جوانان در سطح شهرستان خواهد شد.

گفتنی است؛ در این مراسم که به دستور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس و به همت اداره ورزش و جوانان در استادیوم ۵ هزار نفری آزادی برگزار گردید از مربیان سردار آزمون در دوران کودکی و خردسالی در تیم‌های پایه گنبدکاووس از جمله «محمود سیدی» تقدیر به عمل آمد.

 

منبع : خبرگزاری فارس

برچسب‌ها: , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …