خوریانی: زمانی که والیبال جوانان دوازدهم جهان شد، زنگ خطر به صدا درآمد

حسین خوریانی ، آنالیزور گنبدی والیبالآنالیزور گنبدی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: به نظر من زنگ خطر برای والیبال ایران زمانی به صدا در آمد که جوانان ایران در جایگاه دوازدهم جهان قرار گرفتند.

حسین خوریانی درمورد اینکه برخی‌ها مدعی شده اند با نتایجی که تیم ملی جوانان کسب کرده زنگ خطر برای والیبال ایران به صدا در آمده است، اظهار داشت: به نظر من زنگ خطر والیبال ایران زمانی به صدا در آمد که تیم جوانان ایران در مسابقات جهانی به میزبانی مکزیک رده دوازدهم را کسب کرد. من به عنوان آنالیزور هم در آن تیم حضور داشتم و هم در تیمی که در رقابت‌های جهانی به میزبانی جمهوری چک پنجم شد، به همین دلیل می‌توانم از لحاظ فنی، مسائل انضباطی و یا حتی روحی و روانی قضاوت خوبی داشته باشم.

وی با بیان اینکه برخی‌ها با فرار رو به جلو می‌خواهند ناتوانی خود را بپوشانند، ادامه داد: در تیمی که دوازدهم جهان شد، مسائل زیادی وجود داشت؛ که می‌توان به عدم هماهنگی کافی بین کادر فنی گرفته تا بازیکنان اشاره کرد که گواه این موضوع هم افرادی هستند که در تیم آن روزها حضور داشتند، اما تیم کنونی جوانان از هر لحاظ متفاوت است؛ چه از نظر والیبال سیستماتیک و چه از نظر نظم و دیسیپلین تیمی.

آنالیزور تیم ملی والیبال جوانان ایران عنوان کرد: بی‌جهت نیست که بعد از دیدار ایران با لهستان سایت فدراسیون جهانی والیبال تیتر می‌زند «فینال واقعی مسابقات این دیدار بود» و البته تمام تیم‌ها احترام زیادی برای ایران قائل بودند. حتی لهستانی‌ها که رقیب اصلی ایران بودند و قهرمان شدند هم در پایان مسابقات اذعان کردند تیم ایران از نظر سیستم بهترین تیم بود.

خوریانی افزود: در رده سنی پایه مهمترین مسئله اجرای بازی والیبال بر اساس برنامه و سیستم است که خوشبختانه تیم کنونی جوانان از این حیث بسیار عالی عمل کرد. ضمن اینکه پنجم جهان شدن درحالی که از هشت بازی شش برد کسب شده و دو باخت خفیف ۳ بر ۲ برابر قهرمان و نایب قهرمان مسابقات ثبت می‌شود اصلاً نتیجه بدی نیست.

وی گفت: در والیبال امروز، یک مربی با دانش زیاد خود می‌تواند بر تیمش مسلط باشد، نه با مسائل حاشیه‌ای؛ ضمن اینکه بابت این تیم جوانان (چک ٢٠١٧) و نسلی که از آنها برجای می‌ماند، می‌توانیم خوش‌بین باشیم، چرا که والیبال را خوب یاد گرفته‌اند، ولی تیمی که در مکزیک حضور داشت، با ۲ برابر هزینه، متاسفانه بار فنی ایده‌آلی بر جای نگذاشت. بی‌شک، اهالی والیبال که دید فنی خوب و به روز دارند، قضاوت خوبی از این تیم ملی جوانان و تیم‌های ادوار گذشته خواهند داشت.

 

منبع : خبرگزاری فارس

برچسب‌ها: , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …