خزانه دار هیئت والیبال گنبد کیست!؟ این هیئت باید بیلان مالی اعلام کند

اخبار
اعضای هیئت والیبال گنبد

یکی از چهار رکن اصلی هیئت های ورزشی، مسئول خزانه دار می باشد که در نشست معارفه هیئت والیبال شهرستان گنبد در تابستان سال ۱۳۹۶ با معرفی ۲۷ نفر در سمت ها و پست های مختلف این هیئت ورزشی نمایش بزرگی در تشکیل ساختار داخلی خود داشت.

به گزارش سایت گنبداسپورت، در آن نشست معارفه هیچ شخصی برای سمت خزانه دار هیئت والیبال گنبد معرفی نشد، هر چند بر طبق آئین نامه فدراسیون های ورزشی مسئول خزانه دار توسط رئیس اداره ورزش منصوب شده و به هیئت ورزشی اضافه می شود اما سوال اینجاست که در آن زمان اداره ورزش گنبد با ریاست آقای ابراهیم غفاری حکم خزانه داری هیئت والیبال را به نام چه کسی صادر کرده است.

بر طبق شنیده ها موضوع مسائل مالی هیئت والیبال گنبد با بدهی بالای ۶۰ میلیون تومان انباشته شده ی سالن المپیک گنبد این روزها باز هم حساس شده است، سالن استانداردی که همواره در اختیار هیئت والیبال بوده است، در ادامه این موضوع مالی هیئت والیبال در جایی به اوج حساسیت میرسد که بر طبق شنیده ها حساب بانکی هیئت والیبال گنبد به علت چک برگشتی مسدود شده است.

مسدود شدن حساب بانکی هیئت والیبال از یک طرف و از سوی دیگر کلیه مسائل مالی این هیئت ورزشی مدتی است به هیچ حساب حقوقی واریز نمی شود و به نظر حساب های شخصی در این زمینه مورد استفاده قرار گرفته که تعریف حساب شخصی کاملا غیر قانونی است. لازم به ذکر است که کلیه مسائل مالی یک هیئت ورزشی باید از طریق حساب بانکی مربوط به هیئت انجام گرفته و دخالت حساب شخصی افراد تخطی محسوب می شود.

جالب اینجاست که تقریباً اکثر اهالی این رشته ورزشی نمی دانند که مسئول خزانه دار هیئت والیبال کیست و یا با حدس و گمان نسبت به اشخاصی از عدم اطمینان خود خبر می دهند. با توجه به مسائل شنیده شده از وضعیت مالی این هیئت ورزشی لازم است اداره ورزش گنبد به این قضیه ورود کرده و طی یک بیلان مالی برای شفاف سازی به مخاطبین پرشمار والیبال در گنبد هیئت مربوطه را موظف به ارائه گزارش مالی نمایند قبل از اینکه بازرسی استان وارد عمل شوند.

عملکرد زیر خط فقر هیئت والیبال گنبد در بررسی وظایف یازده گانه یک هیئت ورزشی قابل استناد می باشد که این هیئت ۲۷ نفره برای ادامه کار باید بیلان کار هیئت را برای اهالی این رشته ورزشی و مردم ارائه دهند و لا غیر تک تک اشخاصی که شاید برخی از آنها خودشان هم خبر ندارند در هیئت والیبال دارای سمت هستند لازم است آگاه باشند که چه اتفاقاتی در هیئت والیبال گنبد می افتد و صراحتاً اعلام کنند که پست و سمت اعلام شده در نشست معارفه اتفاقی نمایشی و صوری بوده است.

 

نگارنده : احمد فضلی

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …