با دخالت در تصمیمات رحیمیان، ورزش گنبد را سیاسی نکنیم

ورزش گنبد

محمدعلی رحیمیان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبد اینروزها با بررسی دقیق و کامل عملکرد اشخاص مختلف که در ورزش گنبد نقش داشته اند تصمیماتی را اتخاذ نموده و در ادامه نیز به تغییرات ادامه خواهد داد و این روند انرژی تازه ای به ورزش شهرستان تزریق کرده است.

اما آن سوی داستان تغییرات ورزش گنبد یعنی خارج از میدان ورزش در نشست های پشت پرده قصد دخالت در برخی تصمیمات و تغییرات ورزشی توسط سیاستمداران به گوش می رسد. پایه و اساس ورزش گنبد پاک بوده و ناپاکان جایی در ورزش گنبد نخواهند داشت و با ترغیب برخی مسئولین سیاسی شهر هرگز به اهداف غیر ورزشی خود نخواهند رسید.

مسئولین سیاسی شهر از جمله آقای قرجه طیار نماینده مجلس شورای اسلامی لازم است دقت بیشتری در ورود به مسائل ورزشی گنبد داشته باشند و اجازه دهند تا محمدعلی رحیمیان سرپرست اداره ورزش و جوانان گنبد با اعمال تغییرات مثبت به پاکسازی ورزش شهرستان ادامه دهد.

رفتن ابراهیم غفاری از اداره ورزش گنبد بالاخره باید روزی اتفاق می افتاد اما مدل برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش شهرستان گنبد و حواشی این تغییر آغازی بود از آشکار شدن ورود سیاست مداران استانی و شهرستانی بر ورزش گنبد که تا به امروز به نظر می رسد این مدل دخالت ها بر ورزش گنبد همچنان سایه انداخته است.

با دخالت کردن در مسائل مدیریتی اداره ورزش و جوانان گنبد، ورزش مظلوم و زخم خورده گنبد را سیاسی نکنیم و اجازه دهیم روح تازه ورزشی وارد کالبد بی روح جامعه ورزش گنبد دمیده شود.

 

نگارنده : احمد فضلی

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …