طی مراسمی مدال آوران حوزه ورزش آموزش و پرورش گنبد تجلیل شدند

تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبد

مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات ورزشی دانش آموزی، مربیان آنان، مدیران مدارس قهرمان، برگزیدگان جشنواره الگوهای برتر تدریس و مسابقات علمی و تخصصی تربیت بدنی مرحله استانی در گنبدکاووس برگزار شد.

در این مراسم که سه شنبه شب درسالن اجتماعات خانه معلم این شهرستان برگزار شد، ۱۰۶ نفر از دانش آموزان گنبدی و مربیان آنان که در مسابقات المپیاد ورزشی استان موفق به کسب مدال شدند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.

علاوه بر این از سه پیشکسوت تربیت بدنی آموزش و پرورش و نفرات برتر جشنواره الگوهای برتر تدریس و مسابقات علمی و تخصصی درس تربیت بدنی و ۶ مدیر مدرسه قهرمان نیز در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

در این مراسم کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس با قدردانی از دانش آموزان و مربیان تربیت بدنی این شهرستان گفت: دانش آموزان گنبدی در المپیاد ورزش دانش آموزی استان ۴۰ مدال طلا، ۳۴ مدال نقره و ۳۲ مدال برنز کسب کردند.

احمد صفرخان موذنی افزود: مربیان تربیت بدنی گنبدکاووس نیز در جشنواره الگوهای برتر تدریس و نیز مسابقات علمی تخصصی درس تربیت بدنی موفق به کسب مقام اول استان شدند.

وی گفت: درمسابقات المپیاد ورزش دانش آموزی که ابتدا در مدارس و سپس در شهرستان برگزار شد، ۱۵۰ مدرسه و ۱۴ هزار دانش آموز دختر و پسر گنبدی در ۱۶ رشته ورزشی در ۷۰ دور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

صفرخان موذنی اضافه کرد: برگزیدگان مرحله شهرستانی این مسابقات که ۴۵۳ دانش آموز دختر و پسر بودند بصورت انفردی و یا تیمی ( ۴۵ تیم) به مرحله استانی المپیاد ورزش دانش آموزی راه یافتند که موفق به کسب ۴۰ مدال طلا، ۳۴ نقره و ۳۲ برنز شدند.

به گفته وی، نفرات و تیم های برتر مرحله استانی مسابقات المپیاد ورزش دانش آموزی به مرحله کشوری اعزام می شوند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز دراین مراسم از کسب موفقیت های دانش آموزان و مربیان تربیت بدنی این شهرستان در مسابقات استانی قدردانی کرد و گفت: ظرفیت و توانمندی حوزه ورزش گنبدکاووس فراتر از استان گلستان است که باید با تدوین نقشه راه و برنامه ریزی منسجم و علمی به افتخارات ملی دست یافت.

فرج الله رزاقی افزود: باور داشتن به توانمندی دانش آموزان، تلاش مربیان و همراهی و کمک مدیران مدارس و خانواده ها، امید و اعتماد بنفس دانش آموزان گنبدی را برای کسب افتخارات ملی دوچندان می کند.

همچنین دراین مراسم سیدصالح رفعتی معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در سخنانی کوتاه با قدردانی از موفقیت های بدست آمده، برلزوم پرهیز از هر گونه کبر و غرور از سوی دانش آموزان و مربیان آنان برای ادامه مسیر موفقیت ها تاکید کرد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت واقع درشرق استان گلستان حدود ۷۰ هزار دانش آموز و ۳۵۰۰ فرهنگی شاغل دارد که ۹۶ نفر آنان شامل ۴۸ آقا و ۴۸ خانم، به عنوان معلم و دبیر ورزش در مدارس فعالیت دارند.

 

منبع : خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها: , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …