رحمان رئوفی مدال نقره تور جهانی تک ستاره ترکیه را کسب کرد

رحمان رئوفی

تیم ملی والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان تور جهانی تک ستاره ترکیه شد. مرحله نهایی تور جهانی تک ستاره ترکیه با دیدار ایران و صربستان در شهر آیدین ترکیه پیگیری شد.

تیم ملی والیبال ساحلی ب ایران با ترکیب رحمان رئوفی و حامد میرزاعلی در این مرحله از رقابت ها به مصاف تیم قدرتمند صربستان (کلاریچ – باستا)رفت و در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۲ بر یک با امتیاز های ۲۵ بر۲۳ و ۱۶ بر ۱۴ شکست خورد و نتوانست مقام قهرمانی را از آن خود کند.

تیم ملی ب ایران تنها در ست اول با امتیاز ۲۱ بر ۱۶ به پیروزی رسیده بود.

در دیدار رده بندی این رقابت ها تیم روسیه و ترکیه به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده روسیه در پایان با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست یافت و به مدال برنز رسید.

تیم‌ ملی “الف” ایران (سالمی – وکیلی) در مرحله یکچهارم نهایی با قبول شکست در برابر تیم روسیه به مقام پنجم مشترک دست یافت.

[divider]

بهمن سالمی: سطح فنی تورجهانی تک ستاره ترکیه بالا بود

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران گفت: سطح فنی رقابت های تورجهانی تک ستاره ترکیه بسیار بالا بود.

بهمن سالمی با بیان اینکه در تور جهانی تک ستاره ترکیه سطح فنی بسیار بالایی داشت،بیان کرد: در جدول اصلی این رقابت ها ۱۶ تیم شرکت کرده بودند‌.

وی تصریح کرد: من و وکیلی بدنمان به دلیل تمرین کم وضعیت مطلوبی نداشت و نتوانستیم به نتیجه خوبی دست یابیم.

بازیکن تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران با اشاره به کسب مقام پنجم تور جهانی تک ستاره ترکیه،ادامه داد: من و آرش وکیلی ۵۰ درصد از توانایی های خود را در این رقابت ها به نمایش گذاشتیم که اگر شرایط بهتری داشتیم می توانستیم مقام بهتری کسب کنیم.

بهمن سالمی با عنوان اینکه شکست جزئی از ورزش بوده است،گفت: همیشه ممکن نیست برنده از زمین خارج شویم و به نظرم شکست مقدمه پیروزی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در تورجهانی تک ستاره تایلند تیم های خوب و مطرح منطقه اروپا حضور داشتند که کیفیت این مسابقات را بالا برد‌.

بازیکن تیم ملی الف والیبال ساحلی کشورمان با ابراز رضایت از نحوه میزبانی تورجهانی تک ستاره آیدین،بیان کرد: اکثر مسابقاتی که درشب برگزار میشد بدلیل کمبود نور اکثر تیم ها گله مند بودند.

[divider]

رئوفی: بازی نزدیکی در فینال تورجهانی به نمایش گذاشتیم

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران گفت: در فینال تورجهانی تک ستاره آیدین ترکیه بازی بسیار نزدیکی مقابل صرب ها به نمایش گذاشتیم.

رحمان رئوفی با بیان اینکه سطح کیفی تورجهانی تک ستاره ترکیه بسیار بالا بود، بیان کرد: تیم‌های قدرتمندی چون جمهوری چک و صربستان در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند که حضور این تیم‌ها سطح این بازی‌ها را افزایش داده بود.

وی تصریح کرد: تیم صربستان هفته گذشته در تور جهانی سه ستاره کشور سوئیس مقام دوم را کسب کرده بود که این نشان‌دهنده سطح فنی بالای این تیم است.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران با اشاره به فینال تور تک ستاره ترکیه، گفت: در فینال این رقابت ها برابر تیم قدرتمند صربستان قرار گرفتیم که در ست اول فاتح میدان بودیم اما در ست‌های دوم و سوم بازی بسیار نزدیکی را به نمایش گذاشتیم و پوئن به پوئن پیش رفتیم اما در نهایت نتیجه بازی را واگذار کردیم و به مدال نقره دست یافتیم.

رئوفی با ابراز رضایت از میزبانی ترکیه در تورجهانی تک ستاره والیبال ساحلی، افزود: سطح کیفیت برگزاری این رقابت‌ها مطلوب بود.

وی خاطرنشان کرد: چندی قبل در تور جهانی تک ستاره عمان مقام دوم را کسب کرده بودیم و در ترکیه هم دوم شدیم، برای کسب قهرمانی باید تلاش و تمرین بیشتری داشته باشیم.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران اضافه کرد: باید نقاط ضعف خود را بر طرف کنیم تا بتوانیم در تورهای جهانی آینده عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

رئوفی از حمایت‌های ریاست فدراسیون و سرپرست سازمان ساحلی تقدیر و عنوان کرد: دکتر ضیایی و الهامی برای توسعه والیبال ساحلی ایران خیلی تلاش می‌کنند و اقدامات جدی را صورت دادند که قابل تقدیر است.

وی در پایان گفت: سرمربی تیم های ملی والیبال ساحلی ماه‌ ها برای تیم‌های ایران تلاش کرده است و از قبل بهمن‌ماه سال گذشته به‌صورت مستمر اردوهای آماده‌سازی بسیار زیادی را برای ملی پوشان در نظر گرفت تا به هماهنگی و مرز آمادگی مطلوب برسیم که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

 

منبع : فدراسیون والیبال

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …