تیم اتو لنت گنبد انصراف داد تا بازیکنان گنبدی در فینال روبروی هم قرار بگیرند

رحمان رئوفی + بهمن سالمی

زوج بهمن سالمی و آرش وکیلی عنوان قهرمانی تور سه ستاره والیبال ساحلی آزاد آق قلا را از آن خود کردند.

دومین دوره تور سه ستاره والیبال ساحلی آزاد کشور در سال ۹۷ که از صبح روز دوشنبه با حضور ۲۰ تیم در زمین‌های ساحلی شهرستان آق قلا آغاز شده بود، عصر امروز (چهارشنبه) با ‘قهرمانی شایان سازه به پایان رسید.

در بازی نخست مرحله نیمه نهایی تیم ‘هتل کانیار دو’ (رئوفی-میرزاعلی) به مصاف تیم اوج رامسر (پورعسگری-سلاق) رفت و در پایان تیم ‘هتل کانیار دو’ دو بر صفر (۲۱بر۱۲ و ۲۴بر۲۲ ) به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

در بازی دوم مرحله نیمه نهایی نیز باید دو تیم شایان سازه (سالمی-وکیلی) و اتولنت گنبد(فرخی-توکلی) برابر یکدیگر قرار می گرفتند که تیم اتولنت گنبد به دلیل مصدومیت پرویز فرخی بازیکن خود انصراف داد تا شایان سازه به فینال تور آزاد سه ستاره آق قلا راه یابد‌.

در دیدار رده بندی نیز با توجه به انصراف تیم اتولنت گنبد، تیم اوج رامسر به مقام سوم رسید.

اما در بازی فینال این رقابت ها تیم ‘هتل کانیار دو’ (رئوفی-میرزاعلی) و شایان سازه (سالمی-وکیلی) با هم به رقابت پرداختند که در خاتمه تیم شایان سازه با نتیجه دو بر یک با امتیاز های (۲۱بر ۱۵ و ۱۵ بر۱۳) به پیروزی رسید و قهرمان تور آزاد سه ستاره والیبال ساحلی کشور در آق قلا شد.

رده بندی تیم های برتر و پاداش پرداختی به شرح زیر است:

قهرمان: شایان سازه ۴۵ میلیون ریال
نایب قهرمان: هتل کانیار دو ۳۵ میلیون ریال
مقام سوم: اوج رامسر ۲۵ میلیون ریال
مقام چهارم: اتولنت گنبد ۱۵میلیون ریال

تیم های کارگران گنبد، بهنوش ایران، هتل کانیار یک و شیرینی پاسارگاد بندر ترکمن مشترکا به مقام پنجم رسیدند.

نخستین دوره تور آزاد ساحلی کشور هفته گذشته در بندر ترکمن برگزار شد که تیم ‘هتل کانیار دو’ (رئوفی-میرزاعلی) ، دندانپزشکی دکتر وکیلی (وکیلی-سالمی) و اتولنت گنبد(فرخی-توکلی) به ترتیب عنوان های اول تا سوم را بدست آوردند.

 

منبع : فدراسیون والیبال

برچسب‌ها: , , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …