تیم کشتی نوجوانان گنبد قهرمان سومین دوره المپیاد ورزش گلستان شد

کشتیسرپرست هیات کشتی گلستان از قهرمانی گنبدکاووس در مسابقات کشتی فرنگی المپیاد ورزشی این استان خبر داد.

محمدحسین ملاح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: مسابقات المپیاد ورزشی نوجوانان در رشته کشتی فرنگی با شرکت ۷۱ کشتی‌گیر از ۱۰ شهرستان در ۱۰ وزن در شهرستان مینودشت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها شهرستان گنبدکاووس با کسب پنج مدال طلا و یک نقره در جایگاه نخست این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

سرپرست هیات کشتی استان گلستان خاطرنشان کرد: شهرستان گرگان با کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز جایگاه دوم را کسب کرد و شهرستان علی‌آبادکتول با کسب دو مدال طلا، یک نقره و سه برنز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

ملاح بیان کرد: شهرستان مینودشت سه مدال نقره و چهار مدال برنز کسب کرد، شهرستان‌های آزادشهر یک مدال نقره و دو مدال برنز، کلاله یک مدال نقره و چهار مدال برنز، کردکوی یک مدال طلا و دو مدال برنز، گالیکش دو مدال برنز، خان ببین یک مدال برنز و کمالان یک مدال نقره را از آن خود کردند.

وی تاکید کرد: در دوره از رقابت‌ها ۴۰ مدال به ورزشکاران اهداء شد که نفرات اول و دوم هر وزن به صورت مجزا و نفرات سوم به صورت مشترک مدال‌ها را کسب کردند که با احتساب این موضوع ۱۰ مدال طلا، ۱۰ مدال نقره و ۲۰ مدال برنز به ورزشکاران برتر اهدا شد.

سرپرست هیات کشتی گلستان بیان کرد: برگزاری این مسابقات باعث شد در هر وزن و در رده‌های مختلف استعدادهای فراوانی شناسایی شود که به طور قطع به پشتوانه‌سازی برای کشتی استان گلستان کمک خواهد کرد.

ملاح گفت: خوشبختانه طی دو دوره گذشته برگزاری المپیاد ورزشی استان نیز شاهد شکوفایی و رشد استعدادهای رده‌های سنی هستیم که امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد حضور این جوانان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

برچسب‌ها: , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …